پیام تبریک استاندار اردبیل به مناسبت هفته بسیج

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۶۳۷۴۹
پیام تبریک استاندار اردبیل به مناسبت هفته بسیج
استاندار اردبیل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان شهید، فرارسیدن هفته بسیج را به مردم ولایی استان، خصوصاً بسیجیان غیور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، استاندار اردبیل به مناسبت هفته بسیج با صدور پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بسیجیان شهید، فرارسیدن هفته بسیج را به مردم ولایی استان، خصوصاً بسیجیان غیور تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسیج، شجره طیبه و از حسنات جاریات حضرت امام خمینی(ره) است که در بوستان سرسبز و پرطراوت اسلام و انقلاب رویید و بحمدالله، اینک به اوج اعتلا و بالندگی رسیده و منشاء خیر برای ملت عزیز ایران شده است. این نهاد مقدس و مردمی، امروز ریشه در خاک ایران اسلامی و سر در آسمان شکوه و عزت دارد و بسیجیان دلاور، تحت رهبری و زعامت رهبر جانباز انقلاب، همچنان نقش بی‌بدیل خود را در عرصه‌های گوناگون از یاری‌رسانی به محرومان و نیازمندان تا مقابله با جنگ نرم دشمنان و دفاع از حرم اهل بیت(ع) به نحوی احسن، ایفا می‌کنند.
اینجانب، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بسیجیان شهید که با نثار جان عزیز خویش، به قافله همیشه جاوید شهدای کربلا پیوستند و نثار سلام و صلوات به ارواح بلند آنان، فرارسیدن هفته بسیج را به مردم ولایی استان، خصوصاً بسیجیان غیورمان تبریک می‌گویم و از درگاه پروردگار منان مسالت می‌کنم همه ما را مشمول عنایات خویش فرماید تا به عنوان یک بسیجی مخلص، در خدمت به این آب و خاک الهی، موفق باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز