استاندار اردبیل در بازدید از شهرک صنعتی گرمی:

دولت سیزدهم توجه ویژه و خاص به رونق تولید دارد

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۲۶۳۷۵۶
دولت سیزدهم توجه ویژه و خاص به رونق تولید دارد
استاندار اردبیل گفت: دولت بدنبال رفع مشکلات مردم بویژه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان گرمی مرتفع می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در حاشیه بازدید از واحدهای تولید شیرآلات صنعتی و ساختمانی در شهرستان گرمی اظهار کرد:نگاه دولت سیزدهم حمایت از سرمایه گذاران و تولید بوده و در این ارتباط از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه‌گذاران تامین زیرساخت‌ها و زمین مورد نیاز ضروری است افزود: مساله آسفالت ریزی، زهکشی، زیرسازی ، تامین برق واحدها، آب مورد نیاز و فنس کشی محوطه با هماهنگی شرکت شهرک های صنعتی و معاونت اقتصادی استانداری در آینده نزدیک اتفاق می افتد.
استاندار اردبیل ادامه داد: تلاش شده با ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید و تامین زیرساخت های لازم در آن نیاز سرمایه‌گذاران به زمین صنعتی در استان تامین شود.
وی با بیان اینکه شهرستان گرمی به برند تولید شیرآلات ساختمانی تبدیل شده است افزود: این شهرستان قطب مهم تولید شیرآلات ساختمانی است و حدود ۵۰۰ نفر در این واحدها شاغل هستند و اعطای تسهیلات لازم به این واحدها پیگیری می شود.
 
عاملی همچنین از احیای شهرک گلخانه ای آنگوتلار که ۷۰ نفر در آن اشتغال دارند، خبر داد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده این شهرک که حدود ۱۰ هکتار است تا پایان سال جاری مجددا به چرخه تولید بر می گردد.
وی همچنین از سرمایه گذاری بنیاد علوی در بخش های مختلف خبر داد و افرود: این بنیاد در حوزه های محرومیت زدایی،گردشگری وکشاورزی مشارکت دارد که در توسعه و رونق سد گیلارلو مشارکت جدی دارد و تکمیل کمربند این سد باید به زودی تعیین تکلیف شود.
این مسوول با اشاره به بهره مندی از ظرفیت مرز ، گفت: باید در حوزه های مختلف که از لحاظ اقتصادی سبب رونق و تولید ثروت خواهد داشت، برنامه داشته باشیم.
عاملی صداقت در خدمت به مردم را از اولویت اصلی خود برشمرد و تصریح کرد: باید ۵ پروژه اصلی و اساسی منطقه احصا شود و برای به سرانجام رساندن این پروژه ها تلاش شود.
استاندار اردبیل در سفر یک روزه خود به شهرستان گرمی که به همراه سرپرستان معاونت های اقتصادی و عمرانی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی انجام شد از کارخانه شیرآلات قهرمان ،شیرآلات آویسان،پاسگاه مرزی امیرکندی ،گلخانه آنگوتلار ،کتابخانه در دست احداث گرمی و پروژه‌های شهرداری، سد گردشگری گیلارلو و تصفیه خانه این شهرستان بازدید و در جریان مسایل و مشکلات این پروژه ها قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز