تفکر بسیجی و جهادی راهکار عبور از مشکلات کشور

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۴۰۷۶
تفکر بسیجی و جهادی راهکار عبور از مشکلات کشور
رییس حوزه هنری کردستان، توجه به تفکر بسیجی و جهادی را راهکار عبور از مشکلات کشور در تمام بخش‌ها اعلام کرد و گفت: ترویج روحیه و تفکر بسیج با زبان هنر یکی از نیازهای کنونی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ امین مرادی روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام در نشست خبری مجازی اظهار داشت: بسیج به عنوان یک تفکر باعث برون رفت کشور از مشکلات و موانع مختلف به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با تاکید بر ترویج هر چه بیشتر روحیه بسیجی و جهادی در سطح جامعه، افزود: بعد از هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های بی مثال بسیجیان، در دیگر عرصه‌ها نیز بسیج حضور ویژه در صحنه داشته و به برکت این تفکر است که امروز هم در زمینه های مختلف بسیج همچنان پیشگام است.

رییس حوزه هنری استان کردستان ادامه داد: در ۲ سال اخیر و به دنبال شیوع ویروس کرونا، بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و حمایت از آنها همچنان پیشگام بود و به همین دلیل است که ما باید این روحیه بسیجی را حفظ کرده و برای ترویج آن برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های حوزه هنری کردستان در راستای گرامیداشت ایام هفته بسیج، بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما اکران ویژه فیلم سینمای منصور در پردیس های بهمن سنندج، مهر سقز و آزادی بیجار است.

مرادی با اشاره به همکاری و مشارکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کردستان برای اکران ویژه فیلم سینمایی منصور، اظهار داشت: اکران‌های ویژه فیلم منصور برای اقشار مختلف مردم از جمله فعالان فرهنگی استان، بسیجیان و علاقمندان به هنر سینما خواهد بود.

وی به برگزاری محفل ادبی و شعرخوانی همسر وفادار در سنندج اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام هفته بسیج محفل ادبی و شعرخوانی همسر وفادار در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیده فاطمه اسدی در سنندج برگزار می‌شود.

رییس حوزه هنری کردستان یادآور شد: این محفل شعرخوانی با حضور شماری از شعرای برجسته استان و یک شاعره برجسته کشوری در سنندج برگزار می شود و علاوه بر حوزه هنری استان، بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در برگزاری آن مشارکت دارند.

وی به برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی در شهرستان های مختلف استان کردستان نیز اشاره کرد و افزود: در همین راستا گالری سوره در سنندج، گالری مانا در سقز و گالری مهر در بیجار در ایام هفته بسیج میزبان آثار تجسمی هنرمندان خواهند بود.

مرادی برگزاری مراسم رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد  و گفت: نمایشگاه کتاب که از هفته قبل افتتاح شده بود، همزمان با ایام هفته بسیج در پریس سینمایی بهمن سنندج نیز ادامه خواهد داشت.

وی تقدیر از بسیجیان هنرمند و دیدار با آنها و همچنین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را از دیگر برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی در ایام هفته بسیج در استان کردستان اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز