بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از گمرک مرزی دوغارون

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۸:۵۴
کد خبر: ۱۲۶۴۴۲۶
بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از گمرک مرزی دوغارون
استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید سرزده از گمرک دوغارون، آخرین وضعیت این گمرک مرزی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در بازدید سرزده امروز خود از گمرک مرزی دوغارون در شهرستان تایباد این گمرک را یک کانون اقتصادی فعال و مهم در شرق کشور دانست و اظهار کرد: بررسی مشکلات موجود در گذرگاه زمینی دوغارون و ساماندهی این کانون اقتصادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مسافری از مهمترین اهداف سفر به این منطقه بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در این سفر با بازدید میدانی که از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، پایانه مرزی دوغارون، نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان، سالن تجاری پایانه مرزی و مناطق دیگر اقتصادی گمرک مرزی دوغارون انجام گرفت بدون شک تصمیمات مناسبی برای برطرف کردن مشکلات گرفته خواهد شد.

وی به ظرفیت‌های موجود در گمرک دوغارون اشاره کرد و افزود: گمرگ مرزی دوغارون یکی از پنج گمرک اقتصادی فعال کشور است لذا باید با رفع مشکلات موجود آن در جهت رونق فعالیت‌های اقتصادی گام‌های خوبی برداشته شود.

نظری گفت: تحولات اخیر افغانستان نباید روابط تجاری دو کشور ایران و افغانستان را کمرنگ کند و باید از ظرفیت و زیرساخت‌های موجود در کشور افغانستان هم برای رفع برخی از مشکلات تجار و سرمایه گذاران و به حداقل رساندن آنها بهره برد. 

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی صبح امروز با حضور در نقطه صفر مرزی، وضعیت توقفگاه‌های خصوصی و دولتی خودروهای باری، بخش بازرسی کامیون‌ها با اشعه ایکس، محوطه پایانه گمرگ، وضعیت ورود و خروج کامیون‌های باری و فعالیت سالن تجاری گمرک مرزی دوغارون را مورد بررسی قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز