دکتر انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل خبر داد:

در راستای توسعه ورزش پارس آباد تفاهم نامه همکاری با شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منعقد می شود

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۲۶۴۵۴۴
در راستای توسعه ورزش پارس آباد تفاهم نامه همکاری با شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منعقد می شود
دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان از انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه ورزش پارس آباد با شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، دیدار دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و هیات همراه با محسن زاده مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان  در محل کشت وصنعت برگزار شد.
سجاد انوشیروانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای مالی شرکت کشت و صنعت مغان گفت: امیدواریم با انعقاد تفاهمنامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان استان و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان شاهد شکوفایی ورزش در منطقه و استان باشیم .
ایشان بر حمایت از قهرمانان ورزشی اشاره کرده و افزود: حمایت و تقدیر از قهرمانان ورزشی ضمن تقویت روحیه آنان موجب شکوفایی و علاقمندی جوانان به ورزش میشود.
محسن زاده مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان نیز ضمن حمایت همه جانبه از ورزش منطقه و استان ،قهرمانان ورزشی را الگوی خوبی برای جوانان منطقه دانسته و افزود: ترویج و توسعه ورزش و علاقمند کردن جوانان به این امور مهم در شهرستان مرزی پارس آباد با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمنان باید یکی از اولویت های مهم و اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان و شرکت کشت و صنعت باشد.
در ادامه این دیدار قرار شد بسته پیشنهادی تفاهمنامه همکاری فی ما بین توسط اداره کل تنظیم و جهت بررسی به شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ارائه شود.
همچنین در ادامه این دیدار ازامکانات و اماکن ورزشی درشرکت کشت و صنعت مغان بازدید به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز