پیکر مرزبان شهید در سقز تشییع شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۵۴۲۵
پیکر مرزبان شهید در سقز تشییع شد
پیکر سرباز شهید هنگ‌مرزی کردستان "مهدی محرم" با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و همرزمانش در سقز تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آیین تشییع پیکر شهید مهدی محرم، مرزبان هنگ مرزی بسطام که حین درگیری با اشرار مسلح در مرز نقطه صفر مرزی "میشیاو" این شهرستان به شهادت رسید، عصر سه شنبه با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم و همرزمانش در شهرستان سقز برگزار شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در این آیین اظهار داشت: مهدی محرم، سرباز سرافراز اسلام شامگاه دیروز در راه مقابله با نا امنی در نقطه صفر مرزی شهید شد و درجه نائل شهادت رسید.

سردار جلال ستاره با اشاره به اینکه بدون شک انتقام این شهید را می گیریم، افزود: با مصادیق نا امنی و قاچاق که اقتصاد کشور را هدف قرار دادند برخورد خواهیم کرد و انتقام این شهید سرافراز را خواهیم گرفت.

وی یادآور شد: باتوجه به بررسی های میدانی، مرزنشینان در این قاچاق ها کمترین نقش را دارند و بیشترین همکاری را با مرزبانان دارند.

سردار ستاره با بیان اینکه مرزداران و مرزبانان در برابر قاچاقچیان با قاطعیت عمل می کنند، گفت: اقدامات بسیار خوبی در این منطقه برای توسعه اقتصادی از سوی دولت جمهوری اسلامی صورت گرفته اما باید دولتمردان توسعه اقتصادی بیشتری را بر مبنای مناطق مرزی و کارکردهای اقتصادی ایجاد کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا ضمن تسلیت به مردم کردستان و شهرستان سقز، مرزداران و مرزبانان و تمامی نیروهای مسلح، مهدی محرم را سربازی فهیم، وطن پرست و مومن برشمرد و به خانواده این شهید سرافراز تسلیت گفت.

مهدی محرم سرباز وظیفه دیشب با قاچاقچیان در نقطه صفر مرزی "میشیاو" از توابع شهرستان سقز شهید شد.

 

نظر شما