استاندار کردستان: نیازمند همراهی جوانان توانمند بسیجی برای توسعه کردستان هستیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۳:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۵۴۶۱
استاندار کردستان: نیازمند همراهی جوانان توانمند بسیجی برای توسعه کردستان هستیم
استاندار کردستان گفت: ایمان داریم با همراهی جوانان توانمند و بسیجی کردستان گام های بلندی را برای پیشرفت و تعالی استان بر خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج؛ اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان سنندج در سالن آزادی این شهر اظهار کرد: آنچه که در هفته بسیج نقطه برجسته و مهم است عنوانی است که آن پیر فرزانه در فرمان تشکیل این سازمان فرمودند و گسترده بسیج را منحصر در یک قشر یا مکان جغرافیایی خاص و حتی به مرزهای جغرافیایی جهان اسلام نفرمودند.

وی افزود: این آرمان بلند بسیج است که تمام کسانی که در مسیر توحید و آزادی قدم برداشته اند و مستضعف واقع شده اند مستحق دریافت این پیام هستند.

استاندار کردستان گفت: بسیج سایه گستر بر روی همه انسان‌های عالم است و نگاه ما به بسیج باید متناسب با نگاه امام راحل باشد.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای مرور گذشته، تقویت مسیر آینده و رفع نواقص است همانگونه که در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب فرمودند که گذشته را ببینیم و آینده را ترسیم کنیم.

استان کردستان تصریح کرد: امروز در کردستان در یک نقطه شروع واقع شده ایم و به برکت خون شهیدان این فضا حاکم شده که جریان انقلابی در قوای سه گانه بر مصدر امور واقع شده است و ان شالله استان کردستان با اتکا به جوانان نخبه و پرتوان و بسیجی خودش در این مسیر جزو استان‌های پیشگام باشد.

زارعی کوشا افزود: ایمان داریم با همراهی جوانان توانمند کردستانی گام‌های بلندی را برای پیشرفت و تعالی کردستان بر خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس سخنان شهید مطهری «امام کسی بود که ایمان به هدفش، راهش، کلامش، مسیرش و مردمش داشت» و ان شاالله همه ما در این مسیر گام برداریم.

زارعی کوشا اظهار کرد: این روزها استان کردستان عطرآگین به عطر شهادت این شهیده بزرگوار است و ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/ ح

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز