کسب اولین پیروزی شهروند ساری و باخت زندی بتن کلاردشت مقابل صدرنشین لیگ

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۸:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۵۵۵۵
کسب اولین پیروزی شهروند ساری و باخت زندی بتن کلاردشت مقابل صدرنشین لیگ
تیم‌های فوتسال شهروند ساری و زندی‌بتن کلاردشت در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال میزبان حریفان خود شدند که شهروند قعرنشین موفق شد نخستین برد خود را کسب کند و زندی‌بتن در خانه مغلوب صدرنشین لیگ برتر شد.

به گزارش برنا مازندران ، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با برگزاری همزمان هفت مسابقه از ساعت ۱۶ آغاز شد و تیم‌ها در هفته ماقبل پایانی نیم‌فصل نخست به مصاف هم رفتند که هر دو تیم مازندرانی میزبان حریفان خود بودند.

تیم فوتسال شهروند ساری قعرنشین رقابت‌ها در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان دیگر تیم پایین جدولی یعنی راگا شهر ری بود و تیم زندی بتن کلاردشت نیز در سالن بعثت کلاردشت از صدرنشین رقابت‌ها و مدعی کسب عنوان قهرمانی یعنی گیتی‌پسند اصفهان میزبانی کرد.

حاصل دو بازی برگزار شده هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در ساری و کلاردشت کسب یک برد و یک باخت بود که این بار برد به نام شهروند ساری ثبت شد تا نخستین پیروزی فصل این تیم ثبت شود. زندی‌بتن کلاردشت نیز با وجود ارائه بازی پایاپای مقابل مدعی کسب عنوان قهرمانی، مسابقه را ۵ – ۴ واگذار کرد.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال که هفته پایانی نیم‌فصل نخست محسوب می‌شود یکشنبه ۷ آذر برگزار خواهد شد که شهروند ساری با دیگر تیم قعرنشین جدول یعنی حفاری اهواز در زمین حریف مسابقه می‌دهد و زندی‌بتن کلاردشت در شهر ری باید به مصاف بازنده امروز مسابقه ساری یعنی راگا برود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز