استاندار اردبیل: بسیج در مسیر صداقت حرکت کرده است

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۶۶۲۰۹
استاندار اردبیل گفت: بسیجی همواره در مسیر صداقت حرکت کرده و با طی مسیر خدایی، فضیلت کسب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی که به مناسبت هفته بسیج، به طور سرزده در جمع نمازگزاران مسجد عباسیه محله حسن آباد اردبیل حضور یافته بود طی بازدید از فعالیت‌های حلقه‌های صالحین پایگاه شهید امیدی، در گفت و گو با بسیجیان، به تعبیر امام خمینی ( ره) مبنی بر این که بسیج، شجره طیبه است اشاره و افزود:  بحمدا.... هم اکنون این شجره طیبه به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده است. 

وی بیان کرد: بسیجی، باید طریق پاکی را که طی کرده، ادامه دهد تا همچنان برای این مرز و بوم، منشاء خیر و برکت باشد.

   عاملی با حضور در پایگاه بسیج خواهران المهدی شهرک حافظ اردبیل هم از نزدیک با اقدامات بسیج خواهران پایگاه آشنا شد و از دیدگاه‌های سرگروه‌ها و مربیان صالحین اطلاع یافت. او گفت: لازم است بسیجیان، جمع پرفضیلت خود را حفظ و در راه مقدسی که انتخاب کرده‌اند ثابت قدم باشند.

  استاندار اردبیل در این بازدید سرزده همچنین در پایگاه شهید ایازمرادی شهرک سبلان اردبیل حاضر شد و ضمن تبریک هفته بسیج، در سخنانی، به وجود مشکلات در کشور و استان اشاره و اظهار کرد: مسوولان در تلاش هستند با تسهیل امور، زندگی عزتمندانه‌ای برای جوانان مهیا شود.

او در این جمع صمیمی، کادرسازی را یکی از محوری‌ترین برنامه‌های کاربردی بسیج برشمرد و افزود: حلقه‌های صالحین، نقش  زیادی در تربیت صحیح و دینی نسل نوجوان و جوان داشته و این کار الهی، به مثابه جهاد در راه خداست که باید از لحاظ کیفی و کمی ارتقا یابد.

انتهای پیام

 

نظر شما