نگاهی ویژه به چالش‌های اجتماعی البرز داریم

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۶۹۷۴
نگاهی ویژه به چالش‌های اجتماعی البرز داریم
عضو شورای اسلامی استان البرز گفت: در دوره ششم فعالیت این شورا نگاهی ویژه به حوزه فرهنگی اجتماعی و چالش های موجود در استان در این بخش خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین قربانی اظهار کرد: متاسفانه البرز با نرخ بالای مهاجرت ها روبرو است واین در حالی است که در حوزه زیرساخت ها آمادگی لازم برای پذیرش این جمعیت ورودی را نداریم.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی استان البرز به عنوان یک شورای فرادستی تلاش دارد به نقش قانونی خود در این بخش بیش از گذشته عمل کند گفت: درحوزه آسیب های اجتماعی همچون طلاق ، حاشیه نشینی و آلودگی هوا این شورا می تواند کمک حال دستگاه های اجرایی استان برای ایجاد یک هم افزایی در سطح شهرها و روستاها باشد.

قربانی با بیان اینکه البرز به عنوان یک استان صنعتی با حجم بالایی از مهاجرت ها روبرو است گفت: تنوع قومیتی موجود در استان باید با یک برنامه ریزی مدون به فرصت تبدیل شده ودر جهت توسعه متوازن استان به کار گرفته شود.

عضو شورای اسلامی استان البرز با تاکید براینکه در حوزه زیرساخت ها بسیار ضعیف هستیم و باید برای آن چاره اندیشی کرد گفت: با توجه به استقرار دولت و تعیین استاندار جدید البرز انتظار می رود چالش های استان با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی در پایان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی استان رویکردی جدی به حوزه فرهنگی دارند گفت: در این ارتباط تلاش می کنیم تعاملی سازنده با نهادهای ملی برای حل مشکلات البرز داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز