مسئول دستگاه تعلیم و تربیت لرستان :

دانش آموزان و فرهنگیانی که واکسینه نشده اند شناسایی شوند

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۷۰۵۴
دانش آموزان و فرهنگیانی که واکسینه نشده اند شناسایی شوند
سید عیسی سهرابی خواستار شناسایی تک تک دانش آموزان و فرهنگیانی که واکسینه نشده اند شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ سهرابی روز یکشنبه  در سیزدهمین جلسه مشترک اعضای شورای معاونین اداره کل و روسای آموزش و پرورش مناطق استان و مدیران مدارس استان با اشاره به لزوم یادگیری و تسلط بر قوانین و مقررات ، اظهارکرد : همه ما فرهنگیان باید قوانین و مقررات را خوب مطالعه کنیم و در مناصب و مسئولیت هایی که به ما واگذار خواهد شد به نحو احسن و با آگاهی به انجام وظیفه بپردازیم .

او برگزاری اینچنین کارگاهها و نشست های آموزشی را مهم دانست و افزود : در سالهای اخیر در آموزش و پرورش استان در بستر فضای مجازی  و شبکه شاد قوانین و مقررات  مرتبط به همکاران و فرهنگیان استان یادآوری می شود .

سهرابی با اشاره  به آموزش حضوری دانش آموزان ، تصریح کرد : نکته مهم که باید به آن توجه شود دقت حداکثری در تصمیم گیری ها و اقداماتی است که برای حضور دانش آموزان در مدارس اندیشیده می شود .

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه مصوبات ستاد ملی کرونا درحکم قانون است ، خاطرنشان کرد : همه باید این مصوبات را به طور دقیق اجرا کنیم و شورای مدرسه در این بین نقش مهمی دارد .

سهرابی به تاکید برلزوم تشکیل کمیته سلامت در مدارس ، یادآورشد :در آموزش و پرورش لرستان یک شبکه نظارتی تشکیل شده است و برای هر 15 مدرسه حداقل یک ناظر بهداشتی تعیین شده که روزانه بر وضعیت بهداشت و سلامت مدارس  مشخص شده نظارت دارد .

او توجه به برنامه های آموزش سلامت که قبل از کرونا هم در مدارس رایج بود را مهم دانست وادامه داد: در این برهه این آموزش ها اهمیت بیشتری داردو باید به این آموزش ها توجه بیشتری شود و همه ارکان مدرسه از جمله نیروهای خدماتی که مسئول نظافت  و بهداشت را در مدارس دارند  نقش پر رنگی دارند.

سرپرست آموزش وپرورش لرستان  بر ضرورت ارتباط و تعامل با ناظران بهداشتی ، اطلاع رسانی به والدین از نحوه آموزش ها ، استفاده از ظرفیت انجمن اولیاء، شناسایی تک تک دانش آموزان و فرهنگیانی که واکسینه نشدند تا آخر هفته جاری ، نظارت بر سرویس های دانش آموزان ، چگونگی شروع و پایان فعالیت مدارس به طوری که باعث ازدحام نشود تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما
نظرات
Smith
|
-
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
3
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز