اعمال قانون ۲۱۵ خودروی شوتی در لرستان

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۷۱۵۲
اعمال قانون ۲۱۵ خودروی شوتی در لرستان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان، گفت: برابر قانون، مالکان خودروها نباید هیچ گونه تغییری در وضعیت ظاهری و یا فنی خودرو ایجاد نمایند که با مشخصات ذکر شده در اوراق اصالت خودرو مغایرت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ سرهنگ مرتضی چغلوند  ، اظهارکرد: تنها در مواقع ضرورت و به هنگام معیوب شدن یا از بین رفتن بعضی قطعات یا ارکان اصلی خودرو مانند، سیلندر، شاسی،اتاق و رنگ مالکان می توانند با اخذ مجوز از پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به تعویض قطعات اقدام کنند.

او افزود: ماموران پلیس راهور لرستان در اجرای طرح برخود با خودروهای تغییر وضعیت (شوتی) از 357 وسیله نقلیه بازدید و 215 خودرو متخلف اعمال قانون کردند.

 این مقام انتظامی گفت: پلیس با هر گونه تغییردر وضعیت ظاهری مانند گذاشتن گارد درجلو، عقب و یا اطراف خودرو و یا نصب چراغ های غیر مجاز، دودی کردن شیشه ها و دستکاری در فنر بندی خودرو و دیگر تغییرات برخورد می نماید و تا کنون نیز با تعداد زیادی از این خودروها برخورد شده است.

سرهنگ چغلوند، در پایان به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت حقوق شهروندان، وسیله نقلیه خود دستکاری نکنند و اگر تغییر وضعیتی ایجاد کرده اند آن را اصلاح نمایند.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز