رییس ورزش و جوانان کوهدشت در گفت وگو با برنا :

۳ پروژه ورزشی در کوهدشت در روند تکمیل قرار دارند

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۶۷۱۷۱
۳  پروژه ورزشی  در کوهدشت در روند  تکمیل قرار دارند
نعمت الله رشیدیان گفت: سالن مسابقاتی 2 هزارنفری ، سکوی تماشاگران و یک زمین چمن مصنوعی روستایی در حوزه ورزش کوهدشت درمسیر تکمیل قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  رشیدیان روز یکشنبه در این گفت وگو  با اشاره به  روند تکمیل وافتتاح پروژه های عمرانی - ورزشی در شهرستان کوهدشت ، اظهارکرد:  پروژه چمن مصنوعی کوهدشت  به مساحت 7 هزار متر در پاییز امسال و چمن مصنوعی روستای اشتره گل گل در تابستان امسال به بهره برداری رسیدند و روند احداث پروژه چمن مصنوعی روستای داوود رشید نیز تابستان امسال شروع  شده  وتاکنون  بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او افزود: طرح احداث  پروژه سکوی تماشگران  ورزشگاه کوهدشت درحال نماگذاری بوده و برای نصب صندلی آن نیزقرارداد لازم  منعقد شده است .

رییس ورزش وجوانان کوهدشت با اشاره به پیشرفت 30 درصدی سالن مسابقات 2هزارنفری کوهدشت، تصریح کرد: 50 درصد از سوله های  این سالن به عنوان یک پروژه مهم ورزشی در کوهدشت  نصب شده است .

 رشیدیان با اشاره به سفر اخیر حمید شکیبا مهر مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان به کوهدشت نیز گفت:  پس از یک هفته از ملاقات حضوری حجت الاسلام والمسلمین مبلغی نماینده کوهدشت ورومشکان در مجلس شورای اسلامی با مقام عالی وزارت ورزش وجوانان وهمچنین پیگیری های مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  مهندس شکیبا مهر جهت  بازدید میدانی از پروژه های ورزشی کوهدشت به این شهرستان سفر کرد.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما