استاندار اردبیل: بزرگراه اردبیل - مشگین شهر سال آینده به بهره برداری می‌رسد

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۵:۲۹
کد خبر: ۱۲۶۷۴۸۳
استاندار اردبیل: بزرگراه اردبیل - مشگین شهر سال آینده به بهره برداری می‌رسد
استاندار اردبیل از آغاز بهره برداری بزرگراه اردبیل_ مشگین شهر در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه‌های چهار خطه اردبیل_ پارس آباد گفت: کارگاه‌های راه‌سازی در همه نقاط استان فعال است که پروژه بزرگراه از پارس آباد تا سربند و از سربند تا بران به جد در حال اجراست و باید اعتبار لازم برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

او با بیان اینکه مسایل و مشکلات مسیر پارس آباد تا بران تا سال آینده حل می‌شود افزود: در سال آینده شاهد جهش در عملیات اجرایی پروژه‌های راه خواهیم بود و در مجموعه‌هایی که معارض و موانع دارد به زودی حل خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: نقاط حادثه خیز در مسیر‌های اردبیل - پارس آباد و اردبیل - مشگین شهر با بهره‌برداری پروژه‌های در دست اجرا اصلاح می‌شود و محور‌های مذکور در توسعه استان نقش اساسی خواهند داشت.

عاملی با اشاره به اینکه بزرگراه‌های شمال و جنوب برای جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی استان تاثیر فراوانی دارد افزود: علیرغم اینکه با توسعه راه‌ها از تراکم ترافیک و تصادفات جاده‌ای کاسته می‌شود برای ترانزیت انتقال محصولات کشاورزی و کالا‌های مورد نیاز دارای اهمیت است.

در این بازدید مشکلات زیرساختی، اعتبارات لازم، معارض و موانع موجود بررسی و برای رفع موارد مطرح شده از سوی مدیرکل راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه قول مساعد داده شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز