آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۸ آذر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۷۴۹۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۸ آذر ۱۴۰۰
آخرین و جدید ترین وضعیت کرونایی استان اردبیل تا 8 آذر ماه 1400 اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به وضعیت و آمار کرونایی در استان اردبیل، گفت: در شبانه‌روز گذشته، ۳۶ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری به ۱۷۷ نفر رسید.

او افزود: در این مدت خوشبختانه ۲۶ بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و ۶۵ بیمار نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: ۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متاسفانه ۳ بیمار کرونایی نیز در شبانه‌روز گذشته فوت کرده است.

حبیب زاده بیان کرد: در عین حال یک میلیون و ۶۲۷ هزار و ۸۵۶ دُوز واکسن در استان اردبیل به مراجعان تزریق شده است که ۱۴ هزار و ۲۲۳ نفر، از واجدان شرایطِ دوز سوم واکسن بودند.

دانشگاه علوم پزشکیِ اردبیل با هشدار درباره احتمال گسترشِ دوباره شیوع کرونا در استان از همه شهروندان خواست استفاده از ماسک و تزریق هر دو دُوز واکسن کرونا را جدی بگیرند.

براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های مشگین شهر و نیر در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، اصلاندوز، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز