نادر فلاحی: آب‌های درمانی موتور محرکه گردشگری اردبیل هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۵:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۷۴۹۸
نادر فلاحی:  آب‌های درمانی موتور محرکه گردشگری اردبیل هستند
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: آب‌های درمانی موتور محرکه گردشگری استان اردبیل هستند و صیانت از برند آب‌های معدنی استان از برنامه‌های اولویت دار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب‌های درمانی استان که با حضور اعضای هیئت مدیره جامعه آب‌های درمانی استان برگزار شد، گفت: آب‌های گرم معدنی استان اردبیل به عنوان اصلی‌ترین و منحصر به‌فردترین برند گردشگری استان است و درصد بالایی از گردشگران با انگیزه استفاده از آب‌های گرم درمانی به استان اردبیل سفر می‌کنند.

او افزود: باید با برگزاری جشنواره‌های گردشگری در حوزه آب‌های معدنی و تشریح خواص درمانی این مجموعه‌ها در زمینه رونق آبدرمانی پزشکی قدم برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: در پساکرونا باید در حوزه گردشگری در زمینه معرفی خواص آب‌های درمانی و پیست‌های اسکی قدم برداریم و با حفظ برند آب‌های درمانی اهمیت گردشگری استان را بالا ببریم.

فلاحی بیان کرد: آب‌های درمانی موتور محرکه گردشگردی استان اردبیل هستند و باید تلاش کنیم تا از برند آب‌های معدنی استان صیانت و حفاظت کنیم تا استان اردبیل به یکی از قطب‌های مهم گردشگری در این حوزه در سطح ملی و بین‌المللی تبدیل شود.

او حمایت از سرمایه‌گذاران را از مهمترین برنامه‌ها برشمرد و گفت: آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در تمامی زمینه‌های گردشگری هستیم تا بتوانیم با توسعه زیرساخت‌ها و تقویت صنعت گردشگری شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز