بانک جامع اطلاعات روستایی در البرز ایجاد می‌شود

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۶:۲۵
کد خبر: ۱۲۶۸۰۲۰
بانک جامع اطلاعات روستایی در البرز ایجاد می‌شود
نائب رئیس شورای اسلامی استان البرز از ایجاد بانک اطلاعات روستایی و شناسنامه دار کردن آنها با هدف شناسایی ظرفیت ها و چالش های موجود در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، محمد مهرزاد اظهار کرد: شورای ششم استان البرز در کنار عمل به وظایف قانونی و ذاتی خود تعامل سازنده با ادارات و نهادهای ملی واستانی را به عنوان یکی از محورهای کاری خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا توجه لازم به مشکلات ونیاز ساکنان بافت روستایی به جدیت دنبال می شود واز شوراهای شهرستانی و شهری خواسته ایم با احصاء مشکلات، نیازها و ظرفیت های روستاهای مختلف ما را در ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع یاری دهند.

مهرزاد با اشاره به نشست مشترک امروز برخی اعضای شورای استان با مدیرکل دفتر روستایی استانداری البرز گفت: در این نشست موضوعات مختلفی از جمله بازدیدهای میدانی از روستاهای سطح استان، نشست با دهیاران وشوراهای روستایی و برگزاری دوره های آموزشی به تفکیک شهرستان ها مطرح و در خصوص آنها تبادل نظر شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نگاه مثبت و شناخت خوبی از سوی مدیرکل دفتر روستایی به حوزه روستاها وجود دارد وبا توجه به تجربیات مدیریت آن می توان گام های خوبی را برداشت.

نائب رئیس شورای اسلامی استان البرز در پایان با تاکید براینکه باید نگاه ها به روستاها تغییر کند گفت: شورای استان در تلاش است ضمن تعامل سازنده با ارگان های مختلف از جمله بنیاد مسکن در جهت حل مشکلات روستاها گام بردارد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز