البرز باید در تمامی ابعاد الگو و پیشرو باشد

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۶:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۸۱۲۷
البرز باید در تمامی ابعاد الگو و پیشرو باشد
استاندار البرز با تاکید براینکه البرز باید در تمامی ابعاد الگو و پیشرو باشد گفت: فعالان اجتماعی در میدان هستند و ما باید از ظرفیت آنها در مسیر حل معضلات اجتماعی بهره برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در اولین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که امروز سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و موضوعات زیر شاخه آن را از مهمترین رئوس کاری خود در استان قرار داده ام.

وی ادامه داد: اگر موضوعات اجتماعی به درستی حل و فصل شوند، یقینا مسائل فرهنگی نیز در مسیر صحیح خود قرار می گیرند.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم که اگر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود، بخش بزرگی از موانع اجتماعی پیشگیری و رفع می شوند.

وی افزود: در حوزه اجتماعی باید جهادی کار کنیم چراکه چنین مسائل مهمی را با کمبود اعتبارات و بروکراسی های اداری نمی توان معطل گذاشت.

استاندار البرز گفت: مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی بسیار دغدغه مند هستند و از مسئولان مربوطه نیز گله مند بوده اند از این رو مسئولان را موظف به کار ویژه در این خصوص کرده اند.

وی افزود: باید به واقع آستین ها را بالا بزنیم و با تلاش بی وقفه و جلب همراهی و مشارکت مردم و سمن ها برای تحقق کار ویژه مد نظر مقام معظم رهبری اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: ما باید سیاستگذاری کنیم و سیاست ها را تدوین و تبدیل به برنامه کنیم و برای اجرای برنامه از مردم استفاده کنیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه باید قرارگاه های متناظر نیز در شهرستان ها تشکیل شوند،گفت: چند موضوع محوری معتادان، تکدی گران و مباحث مربوط به زنان را در ابتدای امر در دستور کار قرار می دهیم.

وی افزود: باید فضای شور و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنیم چراکه از این طریق بسیاری از مشکلات حل می شود.

عبداللهی گفت: البرز باید در تمامی ابعاد الگو و پیشرو باشد و ضرورت دارد که نتیجه این جلسات قرارگاهی در کمترین زمان ممکن برای مردم ملموس باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز