سومین تفاهم نامه همکاری فدراسیون دوومیدانی بعد از ترکیه و هند با بلاروس امضا خواهدشد

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۷:۳۸:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۸۲۲۷
سومین تفاهم نامه همکاری فدراسیون دوومیدانی بعد از ترکیه و هند با بلاروس امضا خواهدشد
دبیرکل فدراسیون دوومیدانی گفت: سومین تفاهم نامه همکاری فدراسیون دوومیدانی بعد از ترکیه و هند با بلاروس امضا خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، علی رضایی در جمع خبرنگاران استان آذربایجان‌غربی گفت: دوومیدانی یکی از رشته‌های پر مدال المپیک است که متاسفانه سهم ایران از آن ناچیز است با این حال فدراسیون دوومیدانی با حضور "صیامی" برنامه‌ریزی رسیدن به مدال را آغاز کرده و برای پیشرفت و رشد این رشته در کشورمان با کشورهای ترکیه و هند ارتباط خود را آغاز و سومین تفاهم نامه خود را این بار با کشور بلاروس به امضا خواهدرساند

وی تحریم‌ها را یکی از مشکلات دوومیدانی کشورمان عنوان و خاطر نشان کرد: در سال جاری ۳ میلیارد تومان اعتبار برای واردات تجهیزات دو و میدانی به کشور اختصاص یافت که یک گام خوب برای بروز شدن تجهیزات این ورزش است.

دبیرکل فدراسیون دوومیدانی افزود: فدراسیون در تلاش برای میزبانی سایر استان ها از مسابقات و اردوهاست و  برای برگزاری اردوهای مختلف تیم ملی در استان‌ها نیز محدودیتی وجود ندارد و هر استانی خواست می‌تواند میزبان اردوی آن باشد.

وی گفت: حضور یک مربی تراز نخست دنیا در ارومیه و برگزاری کلاس مربیگری در استان اقدامی بسیار مناسب است و یک تفاهم نامه نیز با کنفدراسیون دوومیدانی بلاروس در این زمینه به امضا خواهد رسید.

رضایی اضافه کرد با توجه به وجود بستر لازم در رشته دوومیدانی در ایران ما از این امکان برخورداریم تا میزبان تیم های مختلف دوومیدانی از اقصی نقاط جهان باشیم .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز