معاون استاندار اردبیل: طرح توسعه ناحیه صنعتی رضی ضروری است

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۸۲۴۱
معاون استاندار اردبیل: طرح توسعه ناحیه صنعتی رضی ضروری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از چند واحد تولیدی ناحیه صنعتی رضی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،یاسر عبدالهی عابد در این بازدید ضمن تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار داشت: هدف از این بازدیدها، احصاء مشکلات و تلاش برای رفع آن است که باید تلاش کرد تا این مشکلات در کمترین زمان ممکن مرتفع و نیازی به طرح موضوع در جلسات پی در پی نباشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی رضی، افزود: خوشبختانه سرمایه گذاران بسیار خوبی در این ناحیه صنعتی حضور دارند که درصدد حل مشکلات آنان و نیز تکمیل زیرساختها در این ناحیه هستیم.

عبدالهی عابد طرح توسعه ناحیه صنعتی رضی را ضروری دانست و افزود: با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای حضور در این ناحیه، طرح توسعه آن در دستور کار قرار گرفته است که در این جلسه مقرر گردید مشکلات توسعه در سریعترین زمان از سوی ارگان ها و سازمان های مرتبط  پیگیری و حل شود.

وی با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر دولت مردمی، ایران قوی خاطر نشان کرد: امیدواریم با طرح های حمایتی که در این منطقه محروم استان انجام می شود شاهد حضور سرمایه گذاران متعددی در این خطه از استان باشیم و در این راستا، استانداری اردبیل پیگیر مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خواهد بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز