قاچاق، پایداری ارائه خدمات در جامعه را مختل می کند

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۹:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۸۲۴۲
قاچاق، پایداری ارائه خدمات در جامعه را مختل می کند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: پدیده قاچاق، پایداری ارائه خدمات در جامعه را مختل کرده و جامعه را که در حال سیر تکاملی است، با بروز هزینه ها مواجه می سازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، رضا قاسمیان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: با توجه به رشد سریع اطلاعات و ارتباطات، زمینه ارتباط گیری قاچاقچیان در ورود به اعمال خلاف قانون در کمترین زمان انجام می شود که لازم است در راستای شناسایی این زمینه ها، تلاش ها بیشتر شود.

وی بیان کرد: با افزایش ارزش دلار، سودجویان با ورود به قاچاق کالاهای ضروری برای کسب درآمدهای بیشتر اقدام می کنند که این کار نظم و امنیت جامعه را در حوزه های مختلف اقتصادی دچار مشکل می کند.

قاسمیان با اشاره به وجود برخی اقدامات سازمان یافته برای خروج و قاچاق اقلام ضروری، شناسایی این اقدامات را از اولویت ها اعلام کرد.

وی افزود: خروج برخی اقلام ضروری از استان علاوه بر اقتصاد و معیشت، امنیت را نیز دچار مشکل می کند که در این راستا اقدامات فوری برای شناسایی و برخورد با این تخلفات انجام می شود.

 سرپرست معاونت سیاسی استانداری اردبیل با تاکید بر ورود به موقع دستگاههای متولی در شناسایی این گروه ها، خواستار اتخاذ تدابیر در کمترین زمان ممکن برای مقابله و جلوگیری از خروج اقلام ضروری از استان شد.

در این جلسه دستگاههای اموال تملیکی، جهاد کشاورزی، تعزیرات، پلیس اقتصادی و نماینده دستگاه قضایی گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای توقیف کالای قاچاق و تشکیل پرونده و رسیدگی قضایی ارائه کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز