استاندار البرز: هویت باغشهری چهارباغ باید حفظ شود

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۲۶۸۶۸۰
استاندار البرز: هویت باغشهری چهارباغ باید حفظ شود
استاندار البرز با بیان اینکه مسئولان در به سرانجام رساندن کارهای عقب مانده از هم سبقت بگیرند، گفت: چهارباغ باید هویت باغشهری خود را حفظ کند و در رابطه با صادرات گل و گیاه به جد وارد عمل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی عصر امروز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان چهارباغ اظهار کرد: به طور قطع این شهرستان تازه تأسیس با مشکلات زیرساختی مواجه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشینی بویژه در این شهرستان مورد تاکید است و باید با خرد جمعی و انسجام برای این امر تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: تمامی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، هم‌وطنان ما هستند و ما مسئولیم تا به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری و برنامه های دولت محترم در این راستا اقدامات ویژه ای را رقم بزنیم.

این مسئول افزود: چهارباغ باید قطب کشاورزی البرز شود و توسعه گلخانه ها و استخرهای پرورش ماهی این شهرستان اجرایی شود همچنین معتادان متجاهر این شهرستان باید در کمترین زمان ممکن ساماندهی و جمع آوری شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان در به سرانجام رساندن کارهای عقب مانده از هم سبقت بگیرند، افزود: چهارباغ باید هویت باغشهری خود را حفظ کند و در رابطه با صادرات گل و گیاه به جد وارد عمل شود.

عبداللهی در پایان گفت: ضرورت دارد موانع صادرات گل و گیاه احصا شود و به صورت تخصصی در جهت حل آن اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز