رویکرد گفتمانی شورای ششم با پیمانکاران

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۹۶۱۱
رویکرد گفتمانی شورای ششم با پیمانکاران
جمعی از پیمانکاران شهرداری مشهد جهت ارائه گزارش عملکرد خود و نکات و دغدغه‌ها نشستی با موسی الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، پیمانکاران در این نشست با اعلام گلایه از برخی رویه‌های اداری و رسیدگی به صورت وضعیت‌ها در مدیریت شهری، ادعا کردند بروکراسی اداری در برخی مواقع موجب شده شهر را گران‌تر اداره کنیم.

در ادامه این نشست حاجی بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: امروز پیرو درخواست تعدادی از پیمانکاران راجع به مطالب و مواردی که با شهرداری مرتبط است، گفت‌وگو کردیم.

وی افزود: در گذشته نیز با پیرامون مشکلات مکاتباتی با بنده صورت پذیرفته بود که در نتیجه آن امروز نشستی با تعدادی از پیمانکاران فعال شهرداری مشهد برگزار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد نشست را خوب و تعاملی ارزیابی کرد و گفت: این نشست بر مبنای تعامل و پیگیری مطالب پیمانکاران از حوزه مدیریت شهری برپا شد؛ پیمانکاران اعضای شورای شهر را نمایندگان خود می‌دانند، آن‌ها مطالبی دارند که کمتر گوش شنوا داشته است.

حاجی بگلو با اعلام اینکه یکی از نکات اصلی و مهم ما در حوزه مدیریت شهری دوره ششم این است که مردمی باشیم، عنوان کرد: شورای ششم گفتمان را تغییر داده و نگاه استراتژی ما با ادوار گذشته متفاوت شده است؛ تا دیروز مردم به دنبال مسئولین بودند ولی امروز ما همچون آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران به دنبال مردم می‌رویم تا مسائل آن‌ها را پیگیری و رفع نماییم.

وی اذعان کرد: این رویه در شورای ششم تسریع پیدا کرده و بر اساس همین گفتمان با تعدادی از پیمانکاران گفت‌و‌گو کردیم؛ در این نشست مطالب و موضعاتی توسط پیمانکاران نسبت به بعضی حوزه‌های مدیریت شهری که با آن مواجه‌اند، مطرح شد؛ موارد اعلام شده با تعامل و هم فکری بیشتر قابلیت انجام دارد.

حاجی بگلو با اعلام این نکته که نشست امروز پیرامون پیگیری مطالبات پیمانکاران نبود، اظهار کرد: پیمانکاران از مجموعه‌ای که با آن برخورد و تعامل دارند، گلایه‌مند‌ هستند؛ آن‌ها از نحوه بررسی مطالب آن‌ها و در برخی موارد برخورد ناشایست با پیمانکاران گلایه داشتند، از همین رو ما به این مسئله ورود پیدا کرده و به مجموعه مرتبط تذکر دادیم تا عملکرد و نگاه خود را تغییر دهد.

وی در پایان تصریح کرد: مردمی بودن شورای ششم برای ما ملاک است، اجازه نمی‌دهیم مدیری در سطح شهر و حوزه مدیریت شهری با پیمانکاران برخورد ناشایستی داشته باشد، در این صورت با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز