علی حسینی : مسابقات لیگ فرصت مناسبی برای انتخابی تیم ملی بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۶۹۷۲۸
علی حسینی : مسابقات لیگ فرصت مناسبی برای انتخابی تیم ملی بود
علی حسینی سرمربی تیم ملی جوانان کشور، مسابقات لیگ فرصت مناسبی برای انتخابی تیم ملی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی جوانان کشور و رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل در شروع مرحله نخست اردوی این تیم از روز 12 آذرماه، گفت: برگزاری مسابقات لیگ حکم انتخابی تیم ملی جوانان را داشت و کمک کرد که نفرات برتر، مستعد و آینده دار را شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان کشور افزود: با توجه به اینکه مسابقات جهانی جوانان در ابتدای فروردین ماه سال آینده در یونان برگزار می شود، درخواست کردیم که اردوی تیم ملی هرچه سریعتر تشکیل شود.

وی در خصوص علت انتخاب دشت مغان برای برپایی این اردو توضیح داد: «به عنوان رییس هیئت وزنه برداری اردبیل، با شرایط آب و هوایی این استان آشنایی دارم. ارتفاع استان از سطح دریا، آب و هوای معتدل و مناسب دشت مغان در فصل زمستان را موجب شده که به همین دلیل با همکاری فدراسیون و به همت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، اردوی نخست تیم جوانان را در شهر پارس آباد برگزار می کنیم.»

ملی پوش اسبق وزنه برداری کشور در خصوص برنامه اردوی نخست جوانان اظهارداشت: مرحله نخست اردو، به تمرینات قدرتی، رفع نواقص تکنیکی و آماده سازی افراد برای تمرینات پرفشار اردوهای دوم و سوم اختصاص دارد.

علی حسینی گفت: «ترکیب خوبی از جوانان را در اختیار داریم و امیدوار هستیم با تمرینات منظم در مسابقات جهانی هم رکوردهای خوبی به ثبت برسانند و هم مدال های خوش رنگ به دست بیاورند.»

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز