آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در اردبیل

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۹۷۲۹
آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در اردبیل
با کمک یک خانواده خیر اردبیلی زمینه آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در استان فراهم شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: اهدای نیکوکارانه یک میلیارد ریال هزینه مراسم سومین روز درگذشت یک متوفی از سوی خانواده‌اش زمینه‌ساز آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد و مالی و تهیه ۷۲ بسته معیشتی برای خانواده‌های آنان در اردبیل شد.
وی افزود: این خانواده با صرف هزینه مراسم ترحیم مادر گرامی خود، زندانیان مورد نظر را از زندان آزاد کردند و با این اقدام خداپسندانه، سبب خوشحالی خانواده‌های این زندانیان شدند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: شهروندان نیکوکار دار الارشاد اردبیل همواره گره‌گشای مشکلات یکدیگر بوده‌اند، از زمان شیوع ویروس کرونا در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کووید- ۱۹ اهدای بخشی از هزینه‌های مراسم ترحیم را به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داده‌اند.
وی یادآور شد: از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۱۸ خانواده نیکوکار با اهدای هزینه مجالس ترحیم اموات خود برای آزادی تعدادی از زندانیان جرایم مالی غیرعمد مشارکت کردند.

بیش از ۱۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از ۲۲۱ میلیارد ریال از ابتدای سال‌جاری از زندان‌های استان اردبیل آزاد شده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز