درخشش ورزشکار کردستانی در رقابت های پارا آسیایی جوانان

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۹۸۰۹
درخشش ورزشکار کردستانی در رقابت های پارا آسیایی جوانان
"مهرشاد مرادی" ورزشکار کم بینای کردستانی که همراه با کاروان جمهوری اسلامی ایران در رقابت های دو و میدانی پاراآسیایی جوانان حضور پیدا کرده است موفق شد عنوان دوم و نشان نقره ماده پرتاب وزنه این مسابقات را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین از روز هفتم آذر با رقابت نزدیک به 800 ورزشکار در 9 رشته ورزشی در کشور بحرین آغاز شده است و تا 15 آذرماه ادامه خواهد داشت.
 
این مسابقات در قالب رقابت های گلبال، پاراتنیس، پارادوومیدانی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و شنای معلولان برگزار می شود و کاروان ورزشی ایران با 165 ورزشکار در رشته های ورزشی گلبال نابینایان(زنان و مردان)، شنای نابینایان و معلولان ، دو و میدانی نابینایان و معلولان(زنان و مردان)، بسکتبال(زنان و مردان)، وزنه برداری، بوچیا(زنان و مردان) در این بازی ها شرکت کرده است.
 
"مهرشاد مرادی" ورزشکار کم بینای کردستانی نیز که در قالب تیم ملی ایران و در رشته پرتاب وزنه به این مسابقات اعزام شده است توانست در ماده پرتاب وزنه کلاس B 2 با ثبت رکورد 10 متر و 52 سانتیمتر عنوان دوم و نشان نقره را به خود اختصاص دهد.
 
گفتنی است؛ کاروان ملی پوشان نابینا و کم بینای ایران در رشته دو ومیدانی توانستند 2 مدال طلا و سه نشان نقره را برای کشورمان به ارمغان آورند.

انتهای پیام

نظر شما