توزیع هوشمند کالاهای اساسی درب منازل در لرستان به زودی اجرایی می شود

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۷۰۶۷۸
توزیع هوشمند کالاهای اساسی درب منازل در لرستان به زودی اجرایی می شود
اسفندیار حسنی مقدم گفت: مازاد مرغ تولید شده در لرستان با قیمت مصوب شده به استان های همجوار صادر خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ؛ حسنی مقدم در جلسه "قرارگاه امنیت غذایی" با اشاره به اینکه دسترسی راحت و ارزان مردم به همه ی گروه های غذایی از وظایف وزارت جهاد کشاورزی است ، اظهار کرد : توزیع هوشمند کالاهای اساسی درب منازل در برخی نقاط کشور شروع شده لذا در همین راستا بررسی چگونگی توزیع هوشمند کالاهای اساسی تا درب منازل در استان لرستان بزودی اجرایی خواهد شد.

او افزود: با توجه به افزایش جوجه ریزی و کاهش تلفات گوشت مرغ در آبان ماه و نبود مشکل در راستای توزیع و کمبود در سطح استان ، مازاد مرغ تولید شده در لرستان با قیمت مصوب شده به استان های همجوار صادر خواهد شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان  از سازمان صمت ، بسیج و تعزیرات حکومتی درخواست کرد ؛ بازرس‌های مورد نظر خود را ظرف ۴۸ساعت به دبیرخانه سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی کنند تا ضمن دیدن آموزش های لازم در اسرع وقت شروع به کار نمایند ، همچنین سازمان صمت در راستای پیشبرد هرچه بهتر قرارگاه،‌اطلاعات کامل اصنافی که در توزیع محصولات غذایی فعالیت دارند را به سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی نماید.

او از معاون برنامه ریزی و امور قتصادی سازمان خواست، سامانه ای جهت بررسی هرگونه گزارشات اعم از گرانفروشی ، کم فروشی و یا پیشنهادات و انتقادات  مردمی طراحی نمایند.

 حسنی مقدم  معاونین تولیدات دامی و گیاهی را موظف کرد میزان تولید، سرانه مصرف، کمبود ها و مازاد تولید محصولات غذایی استان را در قالب یک جدول به قرارگاه امنیت غذایی گزارش نمایند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز