زیویار : برنامه های دولت در لرستان بر پایه رفع محرومیت ها با تکیه بر داشته های استان است

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۰:۳۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۷۰۶۷۹
زیویار : برنامه های دولت در لرستان بر پایه رفع محرومیت ها با تکیه بر داشته های استان است
استاندار لرستان گفت: لرستان علیرغم آنکه در مشارکت های سیاسی در رده پنج استان اول کشور به حساب می‌آید اما متاسفانه در مسائلی مانند تورم و بیکاری جایگاه مناسبی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ فرهاد زیویار عصر دوشنبه در گردهمایی بروجردی های مقیم تهران  که با حضور شخصیت های سیاسی،مذهبی و فرهنگی بروجرد برگزارشده بود، اظهارکرد: هم اندیشی و هم افزایی میان اقشار مختلف محور اصلی برگزاری این گردهمایی بود و رفع مشکلات بروجرد با همدلی و تعامل میان همه اقشار شهرستان میسر خواهد بود .

او در ادامه  به برنامه های دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: برنامه های دولت در لرستان بر پایه رفع محرومیت ها و مشکلات با تکیه بر داشته های استان و استفاده از ظرفیت های داخل و خارج استان خواهد بود .

استاندار لرستان  بروجرد را از مهمترین نقاط استان و مهد پرورش علمای بزرگی همچون آیت الله بروجردی عنوان نمود و  یادآورشد: علما و فرهیختگان این شهر تاریخی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و صیانت از آن در سالهای پس از انقلاب اثر گذار بوده اند .

او تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و تحریم ها به ویژه در سال‌های اخیر از مهم ترین مسائل کشور بوده و اهمیت این موضوع را می توان در نامگذاری سال ها از طرف مقام معظم رهبری (مدظله) با عناوین اقتصادی به خوبی استنباط کرد .

 زیویار بیان کرد: لرستان علیرغم آنکه در مشارکت های سیاسی در رده پنج استان اول کشور به حساب می‌آید اما متاسفانه در مسائلی مانند تورم و بیکاری جایگاه مناسبی ندارد و نباید این مشکلات در مناسبات سیاسی استان اثرگذار شود که لازمه آن رسیدگی به نیازهای مردم است .

او گفت: سرمایه انسانی یکی از ظرفیت های مهم استان به شمار می رود که متاسفانه بخشی از افراد اثر گذار لرستانی در خارج از استان حضور دارند و بسیار مهم است که برای رفع مشکلات به ویژه در زمینه های اقتصادی و فرهنگی از ایده ها و خلاقیت های آنان بهره ببریم .

 استاندار لرستان عنوان کرد: برای برون رفت از بن بست کنونی بوجود آمده در زمینه‌های اقتصادی، لازم است زمینه حضور سرمایه گذاران را در لرستان فراهم سازیم و به دنبال تکمیل پروژه های اقتصادی و عمرانی راکد باشیم .

زیویار گردشگری را از دیگر عوامل موثر در توسعه استان برشمرد و ادامه داد: لرستان یک استان چهارفصل به شمار می رود که جاذبه های خدادادی بسیاری در آن وجود دارد و لازم است با بهره گیری از این ظرفیت، بدرستی در راه توسعه گام برداشت .

او بیان کرد: برای حل مشکلات و توسعه استان خواستار ارائه ایده ها و نقطه نظرات هستیم که زمینه استفاده از این ظرفیت با برگزاری و استقبال از نشست‌های هم اندیشی فراهم می آید .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز