اولین رویداد ریورس پیچ در آذربایجان‌غربی برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۹:۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۰۷۳۸
اولین رویداد ریورس پیچ در آذربایجان‌غربی برگزار می شود
معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری اولین رویداد ریورس پیچ به همت پارک علم و فناوری و همکاری فن بازار منطقه ای آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، فتحعلی لو با بیان اینکه رویداد ریورس اولین رویداد در سطح استان با نگاه منطقه محور و موضوع محور می باشد، افزود: هدف از این رویداد استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های فناور و دانش بنیان و استارت آپ ها با تاکید بر نگاه بومی، در حل مشکلات  مربوط به سازمان های دولتی، خصوصی و صنایع تولیدی و خدماتی  و همچنین الگو سازی برای سایر استان ها می باشد.

 وی با ابراز اینکه این رویداد در سه رویکرد اصلی برگزار می شود، گفت: ارائه طرح های نوین فناورانه، راه حل برای نیازمندی های سازمان ها و صنایع، عقد قرارداد تخصصی و کاربردی از جمله رویکردها می باشد.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی درباره اهداف برگزاری این رویداد، تشریح کرد: استفاده از تمامی ظرفیت های علمی و تحقیقاتی در جهت حل مشکلات شرکت های تولیدی و خدماتی استان، محوریت قرار گرفتن شرکت ها و تیم های استارت آپی توانمند و مجرب با رویکرد فنی و تخصصی و نوآوری، شناسایی و پشتیبانی موثر و هدفمند از شرکت های فعال و انتقال دانش فنی در جهت کاهش عارضه های سازمانی از جمله اهداف مهم ریورس پیچ می باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز