مراسم گل ریزان تهیه جهیزیه برای نوعرسان نیازمند در اردبیل برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۶:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۱۶۹۱
مراسم گل ریزان تهیه جهیزیه برای نوعرسان نیازمند در اردبیل برگزار شد
به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار مراسم گل ریزان تهیه جهیزیه برای نوعرسان نیازمند در زورخانه علی بن ابی طالب اردبیل برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار مراسم گل ریزان تهیه جهیزیه برای نوعرسان نیازمند در زورخانه علی بن ابی طالب اردبیل به همت اداره کل ورزش وجوانان، سازمان بسیج ورزشکاران، هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مو سسه خیریه 14 معصوم و با حضور جمع کثیری از خیرین، ورزشکاران، پیشکسوتان ورزشی استان اردبیل برگزار شد.
دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این مراسم با تاکید بر اینکه کمک برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند یکی از کارهای باقیات و صالحات خواهد بود گفت: رسول خدا (ص) فرمودند: هرکس در کار ازدواج دو نفر اقدام کند و خدا نیز آن دو نفر را گرد هم آورد، خدا در برابر هر قدمی که وی در این راه برداشته و هر سخنی که گفته ثواب یک سال عبادت می دهد.
مدیر کل ورزش وجوانان افزود: تلاش موسسه خیریه 14 معصوم و تمام خیرین در راستای کمک به جامعه نیازمند و کم برخوردار و مهمتر از این کمک به نوعروسان برای تهیه جهیزیه از اقدامات ارزشمند ی است که به همه ی ما شفارش شده است و جامعه ورزش و جوانان استان اردبیل دراین امر خدا پسندانه پیش قدم خواهد بود.
نصرالله زاده مدیر عامل موسسه خیریه هم گفت: تا کنون این موسسه توانست بیش از 320 دست جهیزیه با برگزاری گل ریزان توسط خیرین استان اردبیل آمده و به نوعروسان برای شروع زندگی جدید اهدا کند.
نصرالله زاده اشاره کرد: با تکمیل این جهیزیه ها و همزمان با روز میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل به نوعروسان از مقابل زورخانه علی بن ابی طالب تحویل داده می شود.
شهباز علیزاده هم در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اهداف این هیات در راستای کمک به هم نوعان است افزود: با توجه به فرهنگ غنی این رشته ورزشی که ریشه در آئین و سنت مردم ایران دارد کمک به افزاد کم برخوردار و نیازمند از اسای ترین کار فرهنگی می باشد که توسط پهلوانان و پیشکسوتان ورزشی این رشته در طول سال انجام می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز