رئیس کل دادگستری مازندران: آزادسازی سواحل مازندران به ۸۷ درصد رسید

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۲۷۱۷۳۶
رئیس کل دادگستری مازندران: آزادسازی سواحل مازندران به ۸۷ درصد رسید
حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: آزادسازی سواحل مازندران به ۸۷ درصد رسید و بقیه نیز با پیگیری دستگاه قضایی در اسرع وقت بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه 87 از سواحل مازندران تاکنون آزادسازی شد، اظهار کرد: عرض این آزادسازی از آب دریا تا انتهای حریم 60 متری است و سراسر سواحل مازندران به همین عرض بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آزاد سازی سواحل دریای مازندران در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد، گفت: این موضوع در جلسات شورای حفظ حقوق بیت‌المال مطرح است و درحال برنامه ریزی برای بازگشایی کامل هستیم.

رئیس کل دادگستری مازندران، 5 درصد از 14 درصد باقی مانده آزاد نشده سواحل مازندران را متعلق به ادارات و نیروهای نظامی دانست و افزود: این دستگاه‌ها، استفاده از دریا برای آنها لازم است و نیاز دارند تا این میزان را در اختیار داشاهد باشند و آزادسازی آن امکانپذیر نیست.

اکبری با بیان اینکه 5 درصد سواحل نیز در اختیار اشخاص خصوصی است که تاکید است آزادسازی بشود، یادآورشد: 3 درصد نیز در اختیار دستگاه های دولتی و نظامی است که کاربرد نظامی و کاربرد خدماتی مثل بنادر را ندارد و این چند نیز درصد ار اسرع وقت آزادسازی می شود.

وی با اشاره به اینکه به مردم نوید می دهیم دستگاه قضایی مصمم است این میزان باقی مانده را در اسرع وقت آزادسازی کند، خاطرنشان کرد: آزادسازی سواحل انجام خواهد شد تا حریم برای عموم ازاد شود و استفاده از دریا همگانی گردد.

انتهای پیام

نظر شما