ممنوعیت سفر برای واکسن نزده‌ها از شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ به شمال کشور

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۸:۱۵
کد خبر: ۱۲۷۱۷۵۴
ممنوعیت سفر برای واکسن نزده‌ها از شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ به شمال کشور
سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی برای افرادی که واکسن کرونا را نزده اند از روز شنبه ۲۰ آذر ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازمازندران ، علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با اعلام نسخه سوم شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی و دستورالعمل‌های جدید برای مقابله با این ویروس، سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی از روز شنبه ۲۰ آذر ماه تنها با ارائه کارت واکسن و تست منفی کرونا انجام خواهد شد.

او افزود:این دستورالعمل برای همه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی بوی و سواری قابلیت اجرا دارد و مسافران محترم یا بایستی کارت واکسن را به همراه داشته و یا از تست منفی پی سی آر با اعتبار ۷۲ ساعت را به همراه داشته باشند.

او گفت: کاربرا‌های شرکت‌های مسافربری هنگام سوار شدن مسافران کارت واکسن و یا تست منفی پی سی آر را کنترل خواهند کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:از سفر مسافران که کارت واکسن و یا تست منفی پی سی آر را ندارند ممانعت به عمل می‌آید.

او گفت:ضد عفونی کردن اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، توزیع آب آشامیدنی در بطر‌های یکبار مصرف، توزیع ماسک یکبار مصرف در بین مسافران و تمدید غیر حضوری (اینترنتی) کارت هوشمند رانندگان، ضدعفونی نمودن سالن‌های اعلام بار و همچنین انتظار مسافر، قرار دادن محلول‌های ضدعفونی در پایانه‌های بار و مسافر، از دیگر اقدامات این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز