دکتر سجادی در شورای اداری کوهدشت:

قول مساعد برای تقویت گردشگری ورزشی در لرستان وکوهدشت

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۷۲۱۶۱
قول مساعد برای تقویت گردشگری ورزشی در لرستان وکوهدشت
وزیر ورزش وجوانان با تاکید بر ضرورت تقویت گردشگری ورزشی در لرستان برای توسعه این حوزه در کوهدشت قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ دکترسید حمید  سجادی ظهار جمعه در شورای اداری کوهدشت که در جریان  سفر هیات دولت به استان لرستان برگزار شده بود با اشاره به ظرفیت های ورزشی در کوهدشت ، اظهارکرد: این شهرستان  باتوجه به منابع طبیعی خوبی که دارد از ظرفیت گردشگری ورزشی  برخوردار است .

 وزیر ورزش وجوانان با اشاره به جایگاه گردشگری ورزشی نسبت به بیست سال قبل که به عنوان مقوله ای فانتزی در نظر گرفته می شد، افزود: ظرفیت های خوبی  برای ورزش هایی که هم جنبه ورزشی داشته  وهم دارای جنبه گردشگری ،تفریحی وتفننی هستند و امروز به آن گردشگری ورزشی گفته می شود در کوهدشت وجوددارد.

دکتر سجادی ادامه داد: یکی از قول های که خدمت مردم کوهدشت می دهم  این است که حتما در این راستا  با مهندس ضرغامی وزیرمحترم  میراث فرهنگی ظرفیت های لرستان  را برای  تقویت بعد گردشگری ورزشی مرور وبررسی کنیم .

 او بابیان اینکه بعد ورزش های همگانی را بهتر از گذشته در کوهدشت تقویت می کنیم، خاطرنشان کرد: در راستای بالا بردن ظرفیت میزبانی در کوهدشت  سعی می کنیم برخی از میزبانی ها را به این شهرستان  بیاوریم .

وزیر ورزش وجوانان یادآورشد: در این زمینه دراستان هایی مانند  سیستان و بلوچستان و قم برنامه های داشته ایم که اثرات  ارزشمند وفوق العاده ای داشته است .

او عنوان کرد: در بسیاری از میزبانی ها به خاطر اینکه میزبان باشیم ، تجهیز می کنیم و تجهیزات خود نوآوری می آورد؛معمولا وقتی برای میزبانی تجهیزات را می بریم  دستور می دهیم که تجهیزات از میزبان و استان خارج نشود و در محل میزبانی باقی بماند چون میزبانی ها ما را تجهیز می کند و این یکی از سیاست های مستقیم ما است .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز