نماینده ولی فقیه در لرستان در شورای اداری :

لرستان نیازمند ویژه شدن است

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۷۲۲۴۹
لرستان نیازمند ویژه شدن است
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: هدف از ویژه شدن لرستان صرفا در حرف نیست بلکه در عمل می‌خواهیم که نگاه ویژه به لرستان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  حجت الاسلام والمسلمین  شاهرخی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور رییس جمهور برگزارشده بود ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلامی می‌فرماید «امور امت اصلاح نمی‌شود مگر به دست علما، امرا و حاکمان»

او با بیان اینکه خطاب این کلام نورانی متوجه این نشست ماست، افزود: در باب کاستی‌ها و کمبودها مطالب فراوانی در این روزها و در طول این دو سال از سوی بنده شفاهاً و مکتوب خدمت حجت الاسلام رئیسی در مسند قوه قضائیه و امروز در مسند ریاست قوه مجریه ارسال کرده‌ام و ایشان کاملاً به مباحث اشراف دارند.

شاهرخی  با بیان اینکه هر کار و فعالیتی با امید به موفقیت هم شروع می‌شود و هم به پایان می‌رسد، تصریح کرد: با امید به موفقیت و آینده روشن است که می‌توانیم به مقصد نهایی نائل شویم؛ فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و… بدون امید به موفقیت و آینده روشن راه به جایی نمی‌برد.

امام جمعه خرم آبادبیان کرد: اصلاح نظام مالیاتی، تسهیل صادرات و واردات، حل مسائل مربوط به بورس، گمرک، قاچاق کالا، هدفمندی یارانه‌ها، اصلاح نظام هماهنگ پرداخت و توجه به مسائل فرهنگی می‌تواند در سطح کلان دولت و تمدن اسلامی را شکل دهد.

او  با بیان اینکه داشته‌های لرستان بیش از کاستی‌ها است، خاطرنشان کرد: تحول همراه با جهش کارگشای مشکلات استان است، از این‌رو با تغییر نگاه دولت آینده خوبی برای استان رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه امید به رسیدن به آرمان و ارزش‌ها موتور محرکه‌ای است که باعث می‌شود کسانی که دلداده آرمان‌ها هستند در رسیدن به آرمان‌ها مستحکم بایستند و این در پیشینه لرستان آشکار است، ادامه داد: حرکت انبیای الهی در طول تاریخ، فعالیت‌های سازنده اجتماعی و انقلاب اسلامی ایران از آغاز تا کنون با همین امید به موفقیت محقق شده است.

او یادآورشد: گرچه خط رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کند این را القا کند که مسیر راه به جایی نمی‌برد، اما ما در اموری که متکی به توان داخلی شدیم نشان دادیم که می‌توانیم با اتکای به نیروهای داخلی و دانش نیروهای جوان، جهادی و انقلابی آینده‌ای روشن برای کشور بسازیم.

شاهرخی  با بیان اینکه لرستان نیازمند ویژه شدن است و با تغییر نگاه در سه محور می‌تواند این مهم محقق شود، عنوان کرد: سدهای در دست احداث و یا سدهایی که نیازمند تکمیل است، به ویژه سد معشوره، کارخانه و صنایع و کارگاه‌های تعطیل شده که حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است، نگاه به هنرهای فرهنگی و دینی از جمله فرهنگسراها، مساجد، کانون‌ها، مراکز مردم‌نهاد، سه محوری هستند که می‌توانند موجب توسعه استان شوند.

او گفت: هدف از ویژه شدن لرستان صرفا در حرف نیست، بلکه در عمل می‌خواهیم که نگاه ویژه به لرستان باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز