آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۱ آذر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۲۸۲۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۱ آذر ۱۴۰۰
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۲۴ نفر رسید که از این تعداد ۷۴ نفر بدحال هستند‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، روزهایی کرونایی درحالی سپری می‌شود که دردسرها و نگرانی‌ها کماکان ادامه دارد و در کنار بحث واکسیناسیون،کاهش رعایت پروتکل‌ها نگران‌کننده است.

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۰ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۴۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۲۳۲ بیمار به علت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۵۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۹۲بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار جدید بستری و هفت بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۱۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۲۴ نفر رسید.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های روز گذشته در مازندران به دو تن رسیده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز