مازندران نیازمند گردشگری مدرن است/ راه اندازی ترن و تاکسی هوایی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۵۱۹۱
مازندران نیازمند گردشگری مدرن است/ راه اندازی ترن و تاکسی هوایی
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران به جای گردشگری بی برنامه و بی حساب وکتاب نیازمند گردشگری مدرن و پیشرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر جمعه در نشست با مدیران صنعت و حمل ونقل مازندران با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه حمل ونقل بر لزوم بهره گیری از آن برای سوق دادن به سمت گردشگری مدرن تاکید کرد و گفت: استان به گردشگری حساب شده، ضابطه مند و پیشرفته نیاز دارد.

وی با تاکید براینکه به جای گردشگری بی حساب و کتاب و بی برنامه نیاز به گردشگری مدرن و پیشرفته داریم، گفت: زیرساخت‌های موجود حمل ونقل پاسخگوی جمعیت استان خواهد بود اما برای جمعیت شناور و حجم انبوه مسافران کارایی ندارد.

وی توجه به صنعت حمل ونقل را در استان ضروری دانست و گفت: راه اندازی کشتی‌های مسافری و تاکسی‌های هوایی درون استانی لازم است و باید بخشی از ترافیک را به حوزه آب‌ها و آسمان ببریم و از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه در حوزه راه آهن و قطارهای پرسرعت عقب هستیم، گفت: روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌کنیم و با توسعه حمل ونقل هوایی وریلی می‌توان در مصرف سوخت صرفه جویی کرد.

امام جمعه ساری همچنین توسعه زیرساخت‌ها در روستاها را لازم دانست و گفت: نیازمند جهاد سازندگی برای توجه به وضعیت روستاهای کشور و استان داریم و جاده‌های روستایی و اصلی استان نیازمند روکش و آسفالت مناسب است.

وی بزرگترین گام برای توسعه را حمل ونقل دانست و گفت: زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای در استان باید تقویت شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز