نشست خبری مدیرعامل-مربی ۹۰ ارومیه قبل بازی با استقلال: حق ما از تبلیغات محیطی نباید فراموش شود

۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۷۵۴۵۵
نشست خبری مدیرعامل-مربی ۹۰ ارومیه قبل بازی با استقلال: حق ما از تبلیغات محیطی نباید فراموش شود
مدیرعامل-مربی ۹۰ ارومیه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: حق باشگاه ۹۰ از تبلیغات محیطی بازی فردا نباید پایمال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، یحیی بهاری در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در جام حذفی اظهار داشت: بازی فردا یک فرصت خوب است تا محصولات خودمان را به فوتبال ایران ارائه کنیم. باشگاه ما از سال ۱۳۹۰ در قالب یک مدرسه فوتبال کارش را شروع کرد و اکنون یکی از جوان‌ترین و بومی‌ترین تیم‌های ایران است و فردا می‌توانیم این محصولات را در معرض دید بگذاریم.

وی افزود:‌ بازی با استقلال بسیار سخت و نابرابر است نابرابر از این جهت که دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزش استان آذربایجان غربی است. فردا یک جنگ نابرابر را شاهدیم اما ما روی همت و غیرت و تلاش و استعداد بازیکنان‌مان حساب می‌کنیم. بازیکنان ما از آکادمی تیم ما آمده‌اند و مال شهر اورمیه هستند و فردا می‌توانند توانمندی خودشان را در معرض دید قرار بدهند فارغ از هر نتیجه‌ای که بگیریم ما فردا خودمان را برنده بازی می‌دانیم زیرا بازیکنان و محصولات فوتبال خودمان را به نمایش می‌گذاریم.

بهاری تصریح کرد:‌ مسیر خوبی را تیم ۹۰ اورمیه در ۱۰ سال اخیر طی کرده است از مسئولان امر می‌خواهم به ما کمک کنند ما در سال ۹۷ هم که با پرسپولیس بازی کردیم اشتباهات داوری به ضرر ما شد و یک بر صفر بازنده شدیم در همان سال پرسپولیس فینالیست آسیا شد اما اشتباهات داوری در آن بازی به ضرر تیم ما بود. ما یک تیم شهرستانی و مظلوم هستیم و در هر حال بازی فردا برای ما یک فرصت است و به نوعی هم جنگ نابرابر امیدوارم داوران باتجربه با دل و جرأت قضاوت کنند تا حق به حق‌دار برسد.

یحیی بهاری در مورد اینکه شما می‌گویید دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه استان است اما در والیبال اورمیه دستمزدهای خوبی به آنها پرداخت می‌شود گفت: بله اورمیه را با والیبال و سعید معروف می‌شناسند اورمیه پایتخت والیبال و شهر عاشقان والیبال است سعید معروف لیونل مسی والیبال دنیا است اما پرداختی‌های والیبال هم به آن شکل نیست. من هم اگر این حرف را زدم منظورم این است که این درد فوتبال ما است که تیمی از آذربایجان غربی استانی که باکری‌ها و امینی‌ها داشته، تخصیص بودجه ورزشی‌اش ناعادلانه است باشگاه‌های صنعتی و دولتی از پول بیت‌المال استفاده می‌کنند اما بودجه ورزش این استان کمتر از دستمزد بازیکنان استقلال و پرسپولیس است اورمیه شهرستانی با استعدادهای فراوان است من از این تریبون استفاده می‌کنم و امیدوارم مسؤولان وزارت ورزش و جوانان به استان‌های محرومی مثل ما نگاه ویژه‌ای داشته باشند. در اورمیه فرشاد احمدزاده، محمد زینالی را در فوتبال داشتیم فردا هم یک بازیکن ۱۷ ساله به نام محمد رستمی زاد داریم اما من خواهان نگاه عدالت‌محور در فوتبال کشور هستیم.

بهاری در مورد اینکه ممکن است تیم ۹۰ شگفتی خلق کند گفت: ۹۰ در مقطعی که در جام حذفی حضور داشته بازی‌های خوبی را انجام داده سال ۹۷ با اشتباه داوری پرسپولیس به زور یک بر صفر ما را برد. پنالتی ما را نگرفتند محمد انصاری باید اخراج میشد در بازی با تراکتور هم ۱۲۰ دقیقه با تراکتور کهکشانی و مصطفی دنیزی مساوی کردیم و در پنالتی هشتم باختیم استقلال تیم قابل احترامی است در فوتبال هزار جور اتفاق ممکن است رخ بدهد اما ما به غیرت و توانایی بازیکنان‌مان ایمان داریم.

وی در مورد شرایط تیم ۹۰ اورمیه در لیگ دو گفت: ما تیم دوم جدول لیگ دو هستیم سه سال پیش هم به خاطر یک اشتباه بدهی سنگین فرناندز که به مجموعه ۹۰ ربط نداشت به تیم ما تحمیل شد و یک فصل با پنجره بسته بازی کردیم و به لیگ دو سقوط کردیم اما هدف‌مان این است که دوباره به لیگ یک بیاییم اکنون هم با یک بازی کمتر و یک امتیاز اختلاف تیم دوم جدول هستیم ما می‌خواهیم به لیگ برگردیم  و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

در پایان نشست خبری یحیی بهاری اعلام کرد ای کاش حق باشگاه ۹۰ اورمیه در تبلیغات محیطی بازی فردا هم مشخص شود. اگر این بازی در اورمیه و در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد همه چیز به عهده ما بود اما حالا که استقلال پیشقدم شده امیدوارم حق باشگاه ما نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز