سارقان مأمورنمای کرج را شناسایی کنید

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۷۵۷۲۶
سارقان مأمورنمای کرج را شناسایی کنید
پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش سارقان مامورنما در کرج از شهروندان درخواست کرد چنانچه توسط اعضای این باند مورد اخاذی قرار گرفته‌اند برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس توسط سرنشینان خودروهای مختلف در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی از سوی کارآگاهان مشخص شد اعضای یک باند چهار نفره با استفاده از خودروهای سواری سمند، رانا، پژو و پراید طعمه های خود را شناسایی و با جعل عنوان مامور انتظامی اقدام به اخاذی و سرقت لوازم قیمتی آن ها می کردند.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی همه سارقان شرکت کننده در سرقت را شناسایی و با مراجعه به مخفیگاه شان، نامبردگان را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه تعدادی مدارک هویتی جعلی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: این افراد تاکنون علاوه بر سرقت گوشی، لوازم قیمتی و وجه نقد کارت های بانکی طعمه های خود را نیز خالی می کردند که تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه جرایم این افراد بیشتر از این تعداد است، خاطرنشان کرد: تاکنون هشت مالباخته در این زمینه شناسایی و تلاش پلیس برای سایر مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی بیان داشت: با دستور مقام قضائی، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر شده تا شهروندانی که توسط اعضای این باند مورد اخاذی قرار گرفته‌اند برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج، میدان طالقانی، بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز