مسابقات "بهار در بهار " قرآن کریم و نهج‌البلاغه در پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۶۸۹۲
مسابقات بهار در بهار  قرآن کریم و نهج‌البلاغه در پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد
رئیس دارالقران شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه "بهار در بهار" ویژه کارکنان و همسران کارکنان و بیست و سومین دوره ویژه فرزندان کارکنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، عبدالعلی رحمی با بیان اینکه در مجموع 128 نفر در زمینه مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم قرآن، حفظ عمومی و قرائت ترتیل و تحقیق در این مسابقات شرکت کردند، افزود:52 نفر از کارکنان، 36 نفر از همسران کارکنان و 40 نفر از فرزندان کارکنان در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در زمینه مفاهیم نهج‌البلاغه 40 نفر شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: در این زمینه کارکنان ، همسران کارکنان و فرزندان کارکنان در رده های مختلف به رقابت پرداختند.

رئیس دارالقرآن شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه در زمینه مفاهیم قرآنی نیز در مجموع 41 نفر شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد 21 نفر از کارکنان، 15 نفر از همسران کارکنان و 5 نفر از فرزندان کارکنان در رده‌های مختلف مسابقه شرکت کردند.

رحمی خاطرنشان کرد: در زمینه حفظ عمومی 12 نفر از فرزندان کارکنان و 2 نفر از همسران و در رشته قرائت ترتیل و تحقیق نیز 33 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان مشارکت داشتند.

رئیس دارالقرآن شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه نفرات برتر در رشته های مختلف به مسابقات سراسری شرکت ملّی گاز ایران راه خواهند یافت، گفت: این مسابقات با حضور داوران ممتاز استانی و ناظر اعزامی مسابقات از شرکت ملّی گاز ایران برگزار گردید.

گفتنی است، این مراسم با حضورامام جمعه چوار، فرماندار شهرستان چوار، رئیس  دارالقرآن سازمان تبلیغات استان، پیشکسوتان قرانی و مدیرعامل پالایشگاه برگزار گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز