نگاهی به آمارهای کرونایی استان البرز در آذرماه ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۴:۰۶
کد خبر: ۱۲۷۷۳۰۶
نگاهی به آمارهای کرونایی استان البرز در آذرماه ۱۴۰۰
سومین ماه از فصل پاییز را در حالی پشت سر گذاشتیم که به لطف واکسیناسیون گسترده و ایجاد ایمنی جمعی روند شیوع کرونا در البرز سیر نزولی به خود گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، در ادامه مروری بر مهمترین آمارهای ثبت شده کرونا استان البرز در آذرماه سال جاری خواهیم داشت.

براساس آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در آذرماه امسال مجموعا 1123 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی البرز بستری شده اند که بیشترین آمار بستری ها مربوط به 8 آذرماه با 57 نفر بوده است.

در بخش فوتی های ناشی از کرونا نیز در آذرماه متاسفانه 57 نفر از هم استانی ها را از دست داده ایم که بیشترین آمار فوتی مربوط به روز اول آذرماه با 7 نفر بوده است.

خوشبختانه روند فوتی های کرونا در البرز به شکل محسوسی کاهش نشان می دهد به نحوی که در آذرماه 5 روز بدون فوتی کرونایی به ثبت رسیده است و در 10 روز این آمار فقط یک نفر بوده است.

در مقایسه آمار ثبت شده در آذرماه به مدد تلاش کادر پزشکی و اقدامات ارزشمند صورت گرفته در پوشش حداکثری واکسیناسیون میزان بستری های مراکز درمانی استان که در اوج کرونا بیش از یک هزار نفر رسیده بود به زیر 150 نفر رسیده واین امید می رود با مشارکت مردم در تزریق دز سوم مانع ایجاد موج ششم کرونا ناشی از جهش اومیکرون باشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز