افشارچی: جابجایی مدیران با حفظ کرامت انسانی افراد انجام می شود

۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۷۷۴۴۰
افشارچی: جابجایی مدیران با حفظ کرامت انسانی افراد انجام می شود
استاندار زنجان گفت: تمام تلاش ما این است که جابجایی مدیران با حفظ کرامت انسانی افراد انجام شود و کینه در مرام و انتصاب های من جایگاهی ندارد زیرا تمامی این انسان ها عزیزند و جزو سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می آیند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در جلسه شورای اداری استان که با هدف معرفی معاونین و مدیران جدید استانداری تشکیل شده بود، برخورداری از تقوا و پرهیزکاری را از شاخصه های مهم در انتخاب مدیران خود برشمرد و تصریح داشت: برای خودم و همه معاونین و مدیران، تمرکز در فکر، جدیت در عمل، شرح صدر، داشتن هدف و برنامه دقیق، پرهیزکاری و پاکدستی در کار از خداوند متعال آرزومندم.

وی به لزوم ارزیابی مدیران نسبت به عملکرد خودشان تاکید کرد و اظهار داشت: گاهی لازم است چند قدم به عقب برویم و کلیت و دورنمای کارهای خود را در نظر بگیریم و نگاهی به گذشته داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم گیری درستی داشته باشیم.

استاندار زنجان پذیرش مسئولیت در وضعیت کنونی را یکی از ابزارهای کسب آخرت دانست و گفت: بدست آوردن جایگاه های مدیریتی و ایثار در راه خدمت به مردم یکی از راه های کسب ثواب اُخروی است زیرا افراد مسئول در این دوران آرامش خود را از دست می دهید و باید پارامتر های مختلفی را برای دستیابی به رشد و توسعه تنظیم نمایند لذا برای مدیران جدید، حُسن عاقبت آرزومندم.

وی در بخش دیگری از سخنان بر پیگیری پیشبرد پروژه های حوزه آب برای حل مخاطرات کم آبی تاکید نمود و توجه جدی معاونین و مدیران استان به اهداف توسعه دولت الکترونیک، رشد اقتصاد دیجیتال و تدوین و راهبری حرکت اقتصادی برنامه محور در استان را خواستار شد.

مقام عالی استان با اشاره به ویژگی های فردی و ماموریت های محوله به معاونین جدید خود، تشریح کرد: معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی هم به سبب آرامش درونی خود باید ارتباط موثر و همراه با احترام با مردم داشته باشد و هم با توجه به نیاز بالای مجموعه های اداری به سیستم های نرم افزاری مدرن، باید این سامانه ها راه اندازی شود و نیز باید در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال استان همگام تیم مدیریتی باشند.

استاندار زنجان ادامه داد: در حوزه عمرانی، حرکت کلانی را بویژه در زمینه رفع مخاطراتی آبی در استان خواهیم داشت و معاون منصوب شده در این حوزه، علاوه بر ویژگی های اخلاقی شاخصی نظیر همکاری بی تکلف در امور و دقت بالا در انجام مسئولیت ها، باید قابلیت اتخاذ تصمیم مناسب برای پیش بینی و به نتیجه رساندن پروژه های حوزه آب تمام شهرستان های استان را در سال های اخیر داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت تنظیم بازارهایی که ارتباط مستقیمی با معیشت مردم دارند، خاطر نشان کرد: برای حرکت کلان اقتصادی از توان معاون جدید اقتصادی استان که سابقه بالایی در تدوین اسناد مهم اقتصادی و بالادستی استان دارد استفاده خواهیم نمود و حرکت برنامه محور قابل رصد با اهداف کمی در شکل دهی به رشد اقتصادی ملموس در استان از مهمترین ماموریت های این معاونت برای سال های آینده خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر معاونین جدید اقتصادی، عمرانی و توسعه مدیریت و منابع استانداری، سه مدیرکلی که به تازگی در دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه زنجان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شده بودند نیز معرفی شدند.

استاندار زنجان در احکامی جداگانه سید محمد شعاعی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی، خلیل قاسملو به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و مرتضی شهامی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار منصوب و معرفی شدند.

همچنین یونس اسکندری مدیرکل جدید اداری و مالی استانداری زنجان شد.انتهای پیام.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز