مجتبی عبداللهی: اجرای چندین طرح بزرگ را برای تحول البرز مدنظر داریم

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۸:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۸۴۹۶
مجتبی عبداللهی: اجرای چندین طرح بزرگ را برای تحول البرز مدنظر داریم
استاندار البرز گفت: چندین طرح بزرگ را مدنظر دارم که در صورت اجرایی شدن می تواند البرز را در بخش های مختلف متحول کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی عصر یکشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از این طرح ها احداث کمربند جنوبی کرج است که در این خصوص پیگیر اجرای آن هستم و تلاش می کنیم با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه نمی توان جلوی مهاجرت ها را گرفت و مانع این پدیده شد گفت: نرخ بالای مهاجرت ها مرتبط با مباحث کلان اقتصادی است و نمی توان با کشیدن دیوار بتنی از آن پیشگیری کرد. باید فضایی ایجاد شود که هر کس در شهر و روستایی خود بتواند تامین شود و نیازی به ترک موطن ومهاجرت نباشد.

نماینده عالی دولت در استان البرز از شکل گیری شورای اندیشه ورز برای بررسی و گرفتن مشاوره های لازم از فعالان و نخبگان و صاحب نظران در استانداری البرز خبرداد و گفت: در این شورا قطعا از وجود اصحاب رسانه نیز بهره خواهیم گرفت و نقطه نظرات آنها را در خصوص مسایل مختلف استان پذیرا خواهم بود.

عبداللهی موضوع آب وبرق را مورد اشاره قرار داد وگفت: در موضوع آب موافقت رئیس جمهور ووزیر نیرو را برای اختصاص حق آبه 60 میلیون متر مکعبی جدید اخذ کردیم و تلاش خواهیم کرد نسبت برداشت 80 درصدی فاز منابع زیرزمینی را به 65 درصد ودرن هایت 50 درصد برسانیم.

وی تصریح کرد: همچنین در موضوع برق نیز پیگیری اختصاص بخشی از ظرفیت پست 400کیلوواتی بالادست اتوبان همت را به استان اختصاص دهیم و با توجه ایجاد نیروگاه های محلی در برخی شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی این امید وجود دارد تا در تابستان سال آینده مشکلات کمتری در موضوع قطعی برق و آب داشته باشیم.

استاندار البرز با تاکید براینکه باید اصحاب رسانه را تکریم کنیم چرا که از دغدغه مند ترین و پاکدست ترین و خوش طینت ترین ها هستند گفت: تلاش می کنم در مدت حضورم در استان البرز کمک حال خبرنگاران که مسئولیت بسیار خطیری بر عهده دارند، باشم.

عبدالهی ادامه داد: از همه تلاش ها و دلسوزی ها و نگرانی هایی که اصحاب رسانه  نسبت به استان البرز دارند قدردانی می کنم.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به شرایط این استان خاطرنشان کرد: با مشکلات البرز بیگانه نبودم و در مدت یک ماه و اندی که در این استان مشغول به کار شدم این آگاهی نسبت به مشکلات بیشتر هم شده است و قول می دهم هم خوب کار کنم و هم خوب برای مسائل استان وقت وانرژی بگذارم.

عبدالهی یادآور شد: تلاش من حضورِ موثر است و امیدوارم با تلاش جمعی شاهد اتفاقات خوبی باشیم و شما اصحاب رسانه در آینده قضاوت خوبی از این دوره داشته باشید.

وی در پایان گفت: همه به شرایط کشور آشنا و آگاه هستیم و همین شرایط و همین فشارهای بیرونی سبب شده دست روی پای خودمان بگذاریم اما باید این حرکت، روند پرشتاب تری به خود بگیرد و در همه حوزه ها موفق تر از قبل باشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز