سرمربی تنیس روی میز شهرداری کرج: پاسخ اعتماد دوباره مدیریت شهری را می‌دهیم

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۸۶۵۹
سرمربی تنیس روی میز شهرداری کرج: پاسخ اعتماد دوباره مدیریت شهری را می‌دهیم
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج گفت: خوشحالم که با حمایت مدیریت شهری فرصت دوباره ای برای حضور در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی کشور پیدا کردیم وتمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا پاسخ اعتمادشان را بدهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، امیر بخشی اظهار کرد: دو دوره در لیگ برتر حضور یافته ایم و ضمن کسب تجارب ارزنده از این مسابقات خود را به عنوان یکی از مدعیان این رشته در کشور مطرح کرده ایم.

وی افزود: در راه آماده سازی و حضور این تیم در لیگ برتر مشکلاتی وجود داشت که با حمایت رئیس کمیسون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر و شهردار ورزش دوست کرج و پیگیری های مجدانه عمران احمدی سرپرست تیم این مشکلات مرتفع شد و البرز این فرصت را پیدا کرد تا بار دیگر در لیگ برتر نماینده ای داشته باشد.

بخشی با اشاره به شروع فصل جدید لیگ برتر از 8 دی ماه گفت: نفرات تیم تمرینات خوب و مستمری را پشت سر گذاشته اند و با آمادگی خوب روحی و روانی و بدنی در مسابقات حاضر خواهیم شد وامیدوارم در دور اول مسابقات به نتایج مدنظر خود دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با اشاره به اینکه شاکله تیم بومی است گفت: برای تقویت تیم از برخی بازیکنان سایر استان ها نیز بهره گرفته ایم.

وی  رقابت های فصل جدید را سخت ودشوار پیش بینی کرد و گفت: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا پاسخ اعتماد مدیریت شهری کرج را بدهیم و نمایش خوب دو فصل گذشته را تکرار کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز