سامانه ارتباط با مشتریان در شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۳۵:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۹۶۷۹
سامانه ارتباط با مشتریان به‌‌منظور ایجاد رابطه دوسویه با مشترکین برق استان در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت ضمن اشاره به راه‌اندازی سامانه ارتباط با مشتریان در این شرکت گفت: بهبود سطح کیفی خدمات و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین از جمله ضرورت‌های پیاده‌سازی این سامانه می‌باشد.

وی افزود: راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM نماد تلاش صادقانه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی برای جلب رضایت مشترکین و افزایش رفاه حال مردم است.

حسن‌بکلو در خصوص نحوه استفاده از این سامانه بیان کرد: این سامانه یکی از ابزارهای پرکاربرد در راستای برقراری ارتباط موثرو شفاف است که در کمترین زمان ممکن، امکان رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات شهروندان را فراهم می سازد.

وی ادامه داد: مشترکین برق استان می‌توانند از منوی ارتباط با مشتریان در وب سایت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی به آدرس www.waepd.ir  یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۸۴۴ و یا با شماره‌گیری ۳۱۱۰۹، هرگونه درخواست، پیشنهاد و شکایت خود را مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد:با پیاده‌سازی این سامانه شهروندان هم‌چنین از طریق کد رهگیری امکان پیگیری لحظه‌ای درخواست خود را خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز