برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان البرز معرفی شدند

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۹:۵۴
کد خبر: ۱۲۸۰۷۵۴
برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان البرز معرفی شدند
رئیس هیئت سوارکاری استان البرز از معرفی برترین های مسابقات پرش با اسب قهرمانی این استان در رده های سنی مختلف خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، آرزو ملک اظهار کرد:این دوره از مسابقات با عنوان یادواره سرداردلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز جمعه گذشته  به میزبانی باشگاه سوارکاری ایرانمهر در شهرستان چهارباغ برگزار شد.

وی افزود:این رقابت ها با استقبال بسیار خوب فعالان پرش با اسب استان از باشگاه های فعال در سطح کیفی بسیار خوبی به انجام رسید.

ملک به نتایج نهایی این مسابقات در رده های سنی مختلف اشاره کرد و گفت: در رده سی نونهالان محمدامین حاج حیدری با اسب پاتریشیا از باشگاه ایرانمهربه مقام نخست رسید،امیرعلی گودرز با اسب رانورس از باشگاه هاماز دوم شد و محمدپارسا عبدالله پور بااسب جی جی اچ از باشگاه هاماز در رده سوم جای گرفت.

 

وی به نتایج رده سنی نوجوانان اشاره کرد و گفت: در این رده نیز سارا علوی از باشگاه هوشمند با اسب فیوچر، محمد میثاق خوئینی از باشگاه هوشمند با اسب کونلا و محمدرضا بیات با اسب کنسرتو از باشگاه هوشمند مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت سوارکاری استان البرز نتایج رده سنی جوانان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این رده سنی کیمیا فرجامی از باشگاه ارش با اسب سهند عنوان نخست را کسب کرد، مهدی پولادوند از باشگاه ایرانمهر با اسب ایمیلدا دوم شد و راستین زارع از باشگاه ایرانمهربا اسب نایت در جایگاه سوم قرار گرفت.

ملک در پایان گفت: با همراهی خانواده بزرگ سوارکاری استان البرز خوشبختانه برگزاری مسابقات و رویدادهای سوارکاری در سطح استان رونقی دوباره یافته و نشاط وشادابی را به فعالان این ورزش تزریق کرده است.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز