بارش باران در بیشتر شهرهای استان

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۰۷۸۵
بارش باران در بیشتر شهرهای استان
باران از عصر روز گذشته تاکنون در ۱۴ شهرستان این استان باریده که بیشترین آن در خواف با ۱۵ میلیمتر ثبت شده است.

 پس از خواف بیشترین بارش طی این مدت در شهرستانهای تربت‌حیدریه و فریمان با ۱۲ میلیمتر و پس از آن بردسکن با ۱۰ میلیمتر گزارش شده است و میزان بارش باران طی این مدت در مشهد ۶ میلیمتر بوده است. 

در این مدت بارندگی در شهرستانهای سرخس، چناران، مشهد، نیشابور، خواف، تربت‌حیدریه، کاشمر، تربت‌جام، خواف، فریمان، بردسکن، تایباد، بجستان و کلات ثبت شده است.

 یک سامانه بارشی که از عصر روز پنجشنبه در این استان فعال شده بیشتر نقاط استان خراسان رضوی را فرا گرفته است که از امروز به تدریج از نواحی جنوب شرقی خراسان رضوی خارج می‌شود و از روز دوشنبه سامانه بارشی دیگری همراه با بارشهای خوب همراه با کاهش دما در استان فعال خواهد شد. 

برای امروز شنبه و فردا کاهش ابر و تشکیل مه صبحگاهی و شبانگاهی به ویژه در ارتفاعات و نواحی سردسیر خراسان رضوی پیش‌بینی شده است. 

 بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز چهار درجه افزایش دارد و روز یکشنبه دمای هوا ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است و از روز دوشنبه همراه با بارشهای پیش‌بینی شده روند دمای هوا کاهشی خواهد شد.

کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۲ درجه سلسیوس بود که با تداوم روند افزایشی دوشنبه شب به چهار درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت و پس از آن روند کاهشی می یابد و سه‌شنبه شب به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.

 قوچان با کمینه دمای هوای ۶ درجه زیر صفر و درگز با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بردسکن با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز