بقاع امامزادگان ۲۷ شهرستان استان مجری سوگواره یاس نبوی شدند

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۱۲۷۹
بقاع امامزادگان ۲۷ شهرستان استان مجری سوگواره یاس نبوی شدند
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س)، سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه امامزادگان ۲۷ شهرستان استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده افزود: ویژه‌ برنامه هایی از محل عواید موقوفات و بقاع متبرکه استان در قالب سوگواره یاس نبوی در ۸۵ بقعه متبرکه امامزادگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در کنار این مراسم عزاداری، برنامه های جانبی از جمله برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه بصیرتی، توزیع بسته های مواد غذایی با عنوان تبرکات فاطمی و اطعام عزاداران از محل موقوفات منطبق با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در سوگواره یاس نبوی گفت: سخنرانی ائمه جمعه، سخنرانان شاخص استانی و شهرستانی در مراسم سوگواری عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و راه اندازی ۳۵ کاروان عزاداری از جمله برنامه هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) عزاداران به صورت پیاده به سوی بقاع متبرکه امامزادگان در شهرهای این استان حرکت خواهند کرد و در قالب ۶۷ هیات مذهبی در بقاع متبرکه عزاداری خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده ادامه داد: یکی از بزرگترین موقوفات حضرت زهرا (س) در استان موقوفه مهر فاطمی است که در اجرای نیت واقف برنامه هایی شامل ۲ هزار مجلس روضه در منازل و هیات های مذهبی، توزیع ۱۰ هزار پرچم در میان واقفان و خادمان موقوفه، ۱۰۰ برنامه پرده خوانی ولایت در مساجد و هیات های مذهبی، اطعام عزاداران و تولید محتوای دیجیتال اجرا می شود. انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز