برگزاری دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۲۲۲۲
برگزاری دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان
دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای تربیت بدنی و ورزش استان با حضور استان و مسئولین ادارات و نهادهای مختلف عضو ستاد در سنندج برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ "حامد جولائی" مدیرکل ورزش و جوانان استان در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت؛ برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به ارائه راهکارهای رفع مشکلات این حوزه کمک شایانی خواهد کرد.
 
وی ادامه داد؛ از ابتدای سال بنا براین بود که این جلسات در مدت زمان های کوتاه تری برگزار شود اما متاسفانه باتوجه به شرایط موجود ما تاکنون توانسته ایم فقط یک جلسه را برگزار کنیم که امیدواریم با حضور استاندار جدید جوان و پرانرژی کردستان جلسات در زمان مناسب خود اجرا شوند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد؛ نگاه تمام ادارات عضو ستاد به این محور معطوف بوده که تنها حضور یک نماینده از سوی آن اداره در جلسه ستاد ساماندهی کفایت می کند و متاسفانه در راستای پیگیری دستورکار جلسات جدیتی در کار نیست.
 
جولایی اشتغال، مسکن، اوقات فراغت، ازدواج و هویت شناسی را از مهمترین دغدغه های جوانان کردستانی دانست و عنوان کرد؛ امیدواریم با اهتمام هرچه بیشتر دستگاه های دولتی به امور جوانان بتوانیم گام های مثبتی را در راستای حل مشکلات و رفع موانع توسعه کشور برداریم.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز