استاندار مازندران: تمام توان خود را برای تحول صادرات کالا در مازندران به کار می‌بندم

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۲:۴۶
کد خبر: ۱۲۸۲۳۷۶
استاندار مازندران: تمام توان خود را برای تحول صادرات کالا در مازندران به کار می‌بندم
استاندار مازندران گفت: اگر به دنبال این هستیم در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری تحول ایجاد کنیم در درجه اول باید صادرات را سرلوحه کار قرار دهیم و ما هم به عنوان متولیان دولتی تمام توان خود را طبق دستور رئیس جمهور به کار خواهیم بست تا موانع بر سر راه صادرات را برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، سیدمحمود حسینی‌پور ظهر امروز در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه مازندران اظهار کرد: رئیس جمهور دستور داده کارگروه رفع موانع صادرات در استان‌های شمالی تشکیل شود تا هر چه به عنوان موانع صادراتی در استان وجود دارد در حوزه ملی و استانی تفکیک و گزارش نهایی اعلام شود تا در رفع آن تلاش جدی صورت گیرد.

وی گفت: مقرر شده در آستانه سال جدید  همایشی در مازندران برگزار شود تا سرمایه‌گذاران خارجی که علاقمند به حضور در استان دارند اعلام آمادگی کنند.

استاندار مازندران ادامه داد: اگر بخواهیم در سال آینده رشد ۸ درصدی اقتصادی را به منثه ظهور برسانیم راهی جز این نداریم تا بخش خصوصی پای کار بیاید چراکه بخش خصوصی با مهمترین مولفه خود که همان صادرات است می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

حسینی‌پور اظهار کرد: اگر به دنبال این هستیم  در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری تحول ایجاد کنیم در درجه اول باید صادرات را سرلوحه کار قرار دهیم و ما هم به عنوان متولیان دولتی تمام توان خود را طبق دستور رئیس جمهور به کار خواهیم بست تا موانع بر سر راه صادرات را برداریم.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید برای حل مشکلات اراده جدی وجود داشته باشد، گفت: با وجود اینکه در گذشته کارهایی در این زمینه انجام شد اما باید بیشتر از قبل همت کنیم تا صادرات رونق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در مازندران وجود دارد این ظرفیت در سطح ملی هم رشد پیدا کرده و باید این نگاه‌ها را جامه عمل بپوشانیم.

استاندار مازندران بیان کرد: نباید صرفا به آن چیزی که جز اراده ما است فکر کنیم و باید فرصت‌هایی که در صادرات وجود داشت و از آن غافل شدیم  بیشتر توجه کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز