اقدامات خلاقانه بهداشت لرستان در واکسیناسیون کرونا الگو است

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۲۸۲۵۳۹
اقدامات خلاقانه بهداشت لرستان در واکسیناسیون کرونا الگو است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:اقدامات خلاقانه وموثر حوزه بهداشت استان در برنامه ی واکسیناسیون کرونا الگو هستند.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  بهرام دلفان روز سه شنبه در جلسه با مشاور معاون بهداشت وزیر، اعضای هیأت رئیسه، مدیران گروه های بهداشت و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها ، اظهارکرد: اقدامات خلاقانه ی حوزه ی بهداشت استان به منظور تسریع روند واکسیناسیون می توانند الگوهای خوبی برای سایر دانشگاه ها باشند.

او با  اشاره به برخی از این اقدامات ،افزود: تجهیز و راه اندازی واحدهای سیار واکسیناسیون کرونا در مناطق مختلف شهرها یک اقدام خلاقانه و مثمر ثمر بود که خیلی سریع آثار خود را به ما نشان داد.

سردلفان تصریح کرد:  این مراکز سیار در قالب اتوبوس آمبولانس و یا اتوبوس های اجاره شده از شهرداریها در محل های پرتردد شهرها به صورت سیار واکسیناسیون دوزهای اول، دوم و سوم را انجام می دهند که در برخی مواقع بار مراجعه ی بیشتری از مراکز تجمیعی دارند.

او گفت: تشکیل تیم های واکسیناسیون سیار با همکاری سازمان فوریت های پیش بیمارستانی و معاونت بهداشت به منظور حضور در منزل معلولین و بیماران ناتوان به منظور واکسیناسیون ایشان از دیگر اقدامات مثمر ثمر در این راستا است که جای تقدیر دارد.

دلفان بیان  کرد: از زحمات فداکارانه ی همکارانم در حوزه ی بهداشت صمیمانه تشکر می کنم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: همکاران حوزه ی بهداشت به نوعی مظلوم واقع شده اند و به نظرم باید برنامه ی کشوری برای تقدیر از ایشان انجام شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز